![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 958 Pomógł: 574 Dołączył: 23.09.2008 Skąd: wiesz, że tu jestem? Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Edit: rozwiazane
Ten post edytował CuteOne 18.07.2012, 02:32:27 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 958 Pomógł: 574 Dołączył: 23.09.2008 Skąd: wiesz, że tu jestem? Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Serwer pisany w PHP. Co do wydajności wiadomo nie jest to python ale nie ma tragedii ba powiedział bym nawet, że widać odczuwalny dla użytkownika wzrost wydajności.
To co robi serwer: - tworzy socket'a - includuje pliki aplikacji, łączy się z bazą - oczekuje na połączenie od klienta - gdy następuje połączenie autoryzuje użytkownika (sesje) - i generuje dla niego stronę www (routing + GET/POST) - w tym momencie mam dylemat czy wygenerowaną stronę zapisać do pliku i jego nazwę przekazać do klienta aby ten wyświetlił go użytkownikowi. a może lepszym rozwiązaniem będzie przekazanie strony przez sockety (wyjdzie w testach, która opcja jest lepsza) - następuje zerwanie połączenia i wyświetlenie strony po stronie klienta. Od teraz lotto mi ile obiektów będzie zawierała moja aplikacja i jak tragiczny wydajnościowo jest autoloader (wszystkie pliki includowane są zaraz po starcie serwera), oczywiście nadal wąskim gardłem pozostaje baza danych ale i na to mam pomysł (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) edit: dodam jeszcze, że poza plikami .php do aplikacji wgrywane są też wszystkie aktualne pliki cache bez względu na to czy są czy nie są wymagane Ten post edytował CuteOne 22.07.2012, 17:26:15 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 13.10.2025 - 22:45 |