![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 79 Pomógł: 0 Dołączył: 2.05.2012 Skąd: Hogwart Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
otóż mam pytanie do co do programowania gier w różnych językach. Niektórzy polecają PHP, niektórzy Javę, a niektórzy C++. Większa popularność jest na C++, bo jest niby szybszy. Chciałbym rozpocząć naukę programowania gier typu: Minecraft, Project Zomboid lub Nikki. Czy opłaca się w C#(si-szarp) programować gry? A może polecacie jakieś inne języki do takich małych gierek, które wymieniłem wyżej? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 476 Pomógł: 1306 Dołączył: 6.08.2006 Skąd: Kraków Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jeżeli na takim VPS-ie miałbyś możliwość zainstalowania swojego oprogramowania (serwera gry) to tak. Jednak szczerzę wątpię by maszyna typu VPS była wstanie obsłużyć taką grę - w końcu taki serwer musi nieustannie obliczać całą fizykę/stan gry dla każdego z graczy. Nie są to może najkosztowniejsze operacje (do nich zaliczamy przede wszystkim renderowanie kolejnych klatek, ale to już robota dla klienta) ale nadal potrafi to w zależności od gry bardzo obciążyć maszynę.
Ten post edytował Crozin 22.05.2012, 16:45:16 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 5.10.2025 - 21:05 |