![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 341 Pomógł: 25 Dołączył: 28.09.2008 Skąd: Lublin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam
jak w temacie sam nie wiem jak do końca to rozwiązać więc czekam na za i przeciw. Pozdrawiam |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 748 Pomógł: 388 Dołączył: 21.08.2009 Skąd: Gdynia Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
@spokoloko123 pomysł bardzo fajny, ale i tak ten kosz warto zrobić na sesji, a w bazie rejestrować zmiany kosza. Chociaż realizując Twoją koncepcję warto by zrobić coś bardziej rozbudowanego, ponieważ samo zapisanie kosza to marne narzędzie analityczne. Co Ci daje informacja, że ktoś zrezygnował mając mp3player'a w koszyku? Jeżeli chcemy na poważnie analizować utraconych klientów to warto by rejestrować wszystkie kroki tego klienta na naszej stronie, czyli nie tylko co dodał, ale też co oglądał i całą drogę jaką dany klient przebył w serwie, skąd zaczął, a gdzie skończył. Wydaje mi się, że takie narzędzie do analizy to zupełnie odrębny i o wiele bardziej zaawansowany temat. Ponadto tego typu dane nabierają wartości raczej przy dużym ruchu na stronie, małej ilości danych nie da się poddać rzetelnej analizie.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 9.10.2025 - 16:29 |