![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 341 Pomógł: 25 Dołączył: 28.09.2008 Skąd: Lublin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam
jak w temacie sam nie wiem jak do końca to rozwiązać więc czekam na za i przeciw. Pozdrawiam |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 114 Pomógł: 12 Dołączył: 15.02.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
@mortus
Nie rozumiesz zasad e-commerce. Nie będę tego tłumaczyć 2 raz. Analiza rynkowa nie jest dokonywana na podstawie tego co jest w koszyku tylko an tym co zostało kupione. Ehhh... A po tym gdzie proces zakupów został przerwany jest ważne z kilku powodów i możemy w ten sposób dowiedzieć się czy np warunki przesyłki mu nie odpowiadały, może nie wszystko jest napisane jasno i miał wątpliwości, może okres realizacji zamówienia był za długi itd. itp. Ten post edytował spokoloko123 7.05.2012, 18:58:42 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 178 Pomógł: 596 Dołączył: 25.09.2009 Skąd: Piwniczna-Zdrój Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
@mortus Nie rozumiesz zasad e-commerce. Nie będę tego tłumaczyć 2 raz. Analiza rynkowa nie jest dokonywana na podstawie tego co jest w koszyku tylko an tym co zostało kupione. Ehhh... A po tym gdzie proces zakupów został przerwany jest ważne z kilku powodów i możemy w ten sposób dowiedzieć się czy np warunki przesyłki mu nie odpowiadały, może nie wszystko jest napisane jasno i miał wątpliwości, może okres realizacji zamówienia był za długi itd. itp. To Ty kolego nie rozumiesz, że nijak się to ma do implementacji koszyka na zakupy. Informacja o tym, co zostało kupione powinna się znaleźć w tabeli zamówień zrealizowanych, a informację o tym, w którym "miejscu" użytkownik odstąpił od dokonania zakupu powinien przesyłać sam system, a nie konkretnie koszyk na zakupy. Zauważ, że jeśli użytkownik dokona zakupu, to przechodzi do modułu odpowiedzialnego za realizacje zamówień, jeśli wycofa się w tej chwili, to właśnie ten moduł powinien raportować, że użytkownik wycofał się z realizacji zamówienia. Tak na dobrą sprawę powodów, dla których użytkownik "napełnił" koszyk i zostawił może być mnóstwo i możemy tylko przypuszczać, dlaczego postąpił on tak, a nie inaczej. Wątpię aby te dane były przydatne z punktu widzenia Twojej analizy rynkowej. Inaczej ma się sprawa zamówień na produkty, które już są w koszyku (kolejny, że tak to nazwę, krok podczas zakupów). Tutaj wykorzystujemy implementację koszyka tylko do pobrania informacji o produktach, które użytkownik do koszyka "wrzucił" i tyle. Resztą zajmuje sie moduł obsługi zamówień. Zrozum wreszcie, że są to dwie różne "rzeczy". Ten post edytował mortus 7.05.2012, 19:18:42 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 10.10.2025 - 13:50 |