![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 135 Pomógł: 1 Dołączył: 7.05.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam.
Czy uważacie, że kolejny serwis internetowy z obiektami turystycznymi (na wzór fajnewczasy.pl czy eholiday.pl) ma jeszcze szansę bytu? Czy przebicie się w tym segmencie rynku jest realne? Być może ktoś z was próbował swoich sił w tym temacie - chętnie podyskutuję. Mile widziane byłyby konstruktywne uwagi i rady. Pytanie czy dzięki długiej, żmudnej i solidnej pracy jest szansa, aby taki serwis mógł na siebie zarobić i być zauważonym. Naturalnie, że pokonanie takich graczy jak eholiday.pl jest prawie niemożliwe. Bardziej chodziło mi o możliwość wybicia się. Czy jest realna czy po paru miesiącach zginie się w morzu podobnych witryn. Wydaje mi się, że na rynku jest wiele "starych" stron, z treścią, ale na moje oko "martwych". Żyjących własnym życiem, których nikt już nie aktualizuje, nie unowocześnia i nie promuje globalnie (przykład: wypocznij.com.pl). Może się mylę. Ciekawi mnie też podejście tych serwisów pod kątem modelu biznesowego. Większość z nich umieszcza obiekty za atrakcyjną kwotę w skali rocznej. I z tego żyją. Lider rynku skupił się jednak na zarobku z dodatkowych funkcjonalności (np. wyróżnienie wpisu) i obwieszeniu całej strony w liczne reklamy (wykorzystują swój zasięg i ruch). Ciekawi mnie wasza opinia na temat tego, która z tych form byłaby skuteczniejsza dla startupu? Pozdrawiam serdecznie. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 174 Pomógł: 11 Dołączył: 12.10.2008 Skąd: Dublin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Rynek turystyki nalezy do booking.com i stron typu scyscanner.
Zreszta popatrzcie an to WordStream pegs Travel & Tourism as the third largest spender in Google AdWords in 2011 at $2.4 billion (behind Finance & Insurance, $4 billion; and Retailers & General Merchandise, $2.8 billion). And, the top five travel brands in Google AdWords spending, according to WordStream, were: Booking.com, $40.4 million Expedia, $28.9 million Kayak, $28.7 million Marriott, $20.9 million, and Priceline (which owns Booking.com), $19.6 million. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 11.10.2025 - 10:15 |