Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Nowy serwis turystyczny, Czy warto?
parzol
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 135
Pomógł: 1
Dołączył: 7.05.2005

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam.

Czy uważacie, że kolejny serwis internetowy z obiektami turystycznymi (na wzór fajnewczasy.pl czy eholiday.pl) ma jeszcze szansę bytu? Czy przebicie się w tym segmencie rynku jest realne? Być może ktoś z was próbował swoich sił w tym temacie - chętnie podyskutuję. Mile widziane byłyby konstruktywne uwagi i rady.

Pytanie czy dzięki długiej, żmudnej i solidnej pracy jest szansa, aby taki serwis mógł na siebie zarobić i być zauważonym. Naturalnie, że pokonanie takich graczy jak eholiday.pl jest prawie niemożliwe. Bardziej chodziło mi o możliwość wybicia się. Czy jest realna czy po paru miesiącach zginie się w morzu podobnych witryn. Wydaje mi się, że na rynku jest wiele "starych" stron, z treścią, ale na moje oko "martwych". Żyjących własnym życiem, których nikt już nie aktualizuje, nie unowocześnia i nie promuje globalnie (przykład: wypocznij.com.pl). Może się mylę.

Ciekawi mnie też podejście tych serwisów pod kątem modelu biznesowego. Większość z nich umieszcza obiekty za atrakcyjną kwotę w skali rocznej. I z tego żyją. Lider rynku skupił się jednak na zarobku z dodatkowych funkcjonalności (np. wyróżnienie wpisu) i obwieszeniu całej strony w liczne reklamy (wykorzystują swój zasięg i ruch). Ciekawi mnie wasza opinia na temat tego, która z tych form byłaby skuteczniejsza dla startupu?

Pozdrawiam serdecznie.
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
Twist
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 174
Pomógł: 11
Dołączył: 12.10.2008
Skąd: Dublin

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Rynek turystyki nalezy do booking.com i stron typu scyscanner.
Zreszta popatrzcie an to

WordStream pegs Travel & Tourism as the third largest spender in Google AdWords in 2011 at $2.4 billion (behind Finance & Insurance, $4 billion; and Retailers & General Merchandise, $2.8 billion).

And, the top five travel brands in Google AdWords spending, according to WordStream, were:

Booking.com, $40.4 million

Expedia, $28.9 million

Kayak, $28.7 million

Marriott, $20.9 million, and

Priceline (which owns Booking.com), $19.6 million.
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 11.10.2025 - 10:15