![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 18 Pomógł: 0 Dołączył: 30.09.2010 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Witam,
Robię grę wyścigową i potrzebuje skrypt wyścigu na 1/4 mili - w ile przejdzie trase w zależności od samochodu. 1/4mili = 402m do 100km/h = 8 sec czyli przy prędkości 100km/h = 27,77m/s (trzeba uwzględnić ile przejedzie zanim rozpędzi się do tej 100) max predkość np = 200km/h i wg wyższych przykładowych danych potrzebuję obliczyć w ile przejedzie tę trase. Ma ktoś pomysł jak to zrobić? Z góry dziękuję, pozdrawiam. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 195 Pomógł: 109 Dołączył: 3.11.2011 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Tak jak Kolega wyżej,a co jak przyspieszy,a potem zwolni i znowu przyspieszy i znowu zwolni itd.Trzeba aktualizować prędkość,przebytą drogę czas w jak najkrótszym czasie.
Ten post edytował Niktoś 15.03.2012, 19:09:56 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 8.10.2025 - 12:38 |