![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 18 Pomógł: 0 Dołączył: 30.09.2010 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Witam,
Robię grę wyścigową i potrzebuje skrypt wyścigu na 1/4 mili - w ile przejdzie trase w zależności od samochodu. 1/4mili = 402m do 100km/h = 8 sec czyli przy prędkości 100km/h = 27,77m/s (trzeba uwzględnić ile przejedzie zanim rozpędzi się do tej 100) max predkość np = 200km/h i wg wyższych przykładowych danych potrzebuję obliczyć w ile przejedzie tę trase. Ma ktoś pomysł jak to zrobić? Z góry dziękuję, pozdrawiam. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 476 Pomógł: 1306 Dołączył: 6.08.2006 Skąd: Kraków Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Zakładając, że przyspieszenie jest jednostajne... miałeś to w pierwszej gimnazjum na fizyce.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 14.10.2025 - 21:08 |