![]() |
![]() |
--Ciekawy-- |
![]() ![]()
Post
#1
|
Goście ![]() |
Mam pytanie.
Bawie sie silniikiem gry Gamer-Fusion i mam pytanie (nie chodzi tylko o ten silnik, ogolnie), co mozna cachowac w grze tekstowej via www? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 798 Pomógł: 307 Dołączył: 13.05.2009 Skąd: Gubin/Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat Ja u siebie do danych dynamicznych (ale nie takich co zmieniaja sie co sekunde ale np raz co minute a raz co 10 minut) stosuje cache które jest dostępne za pomoca jakiegos ID i podając to ID mozna je rowniez wykasowac. I Dla bardziej popularnych fragmentow dynamicznych strony w modelach ktore grzebią w tych danych usuwam zawsze cache jezeli istnieje (te cache ktore sie zdeaktualizowaly), jesli robie commit do bazy danych. Napisałem o co mi chodziło z tymi danymi dynamicznymi, czyli powiedzmy aktualizowanych co 1sekundę. Nie wiem czy jest wtedy sens cachowania takich danych. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 15.10.2025 - 04:09 |