![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 50 Pomógł: 0 Dołączył: 26.02.2012 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam.
Jako iż postanowiłem bardziej rozwijąć się w języku programowania i tutaj mam do Was pytanie. Dajmy, że chciałbym stworzyć grę typu Tibia - http://tibia.com/ jaki język będzie do niej odpowiedni ? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 280 Pomógł: 46 Dołączył: 23.03.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
No to mówię. Wszystko w bibliotece Allegro lub SDL w C++.
"Allegro jest to biblioteka wykorzystywana do tworzenia gier 2D. Zaletą tej biblioteki jest dostęp do pełnego źródła biblioteki, przenośność na wiele systemów operacyjnych oraz cena - jest darmowa." http://nythia.blogspot.com/ - taki przykład. Zobacz sobie jego filmik. On wszystko robi w C++ w bibliotekach specjalnych. Używa na pewno SDL oraz do używania gniazd internetowych (serwer). MySQL dodajesz to tego i tworzysz. Kto mówił coś o prywatnym serwerze? Stawiasz serwer na np. VPS i jedziesz. Po to mówię, że dwa programy: Serwer i Gra. Nie wiem w jaki sposób zrobić aby jak się zmieniało IP zawsze gra łączyła się z aktualnym serwerem (zmiana serwera czy coś). Dałem Ci wskazówki jakieś, ale dalej sam musisz sobie szukać. C++ tylko polizałem więc nie mogę więcej pomóc. Internet to skarbnica wiedzy, wystarczy umieć szukać. Najlepiej poszukaj w internecie na temat takich rzeczy. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 12.10.2025 - 12:54 |