Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> cięcie mapy
wezyrno
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 130
Pomógł: 0
Dołączył: 11.09.2011

Ostrzeżenie: (50%)
XXX--


Zrobiłem prostą mape 2d z poruszaniem postaci (klatkowym) w javascript.
Wszystko mi wyszło pięknie... a przynajmniej tak mi się wydawało.

Na google chrome jest płynnie jak marzenie, a na firefoxie ... delikatnie pisząc SSIE NA MAKSA!
Nie ma na to rady?
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
wszerad
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 106
Pomógł: 18
Dołączył: 11.12.2008

Ostrzeżenie: (0%)
-----


haha

Dobra a w temacie mogę coś powiedzieć bo myślałem trochę nad bardzo podobną tematyką.
1.Robimy płótno większe niż będzie później widać (overflow)i dopasowujemy tak aby było symetrycznie ucięte z wszystkich stron
2.Wykonując ruch przesuwamy całe płótno. (dużo szybsze niż przerysowanie)
3.Jeżeli przekroczymy połowę zapasowej przestrzeni z jednej ze stron(to czego nie widać) następuje wycięcie całej sceny i przesunięcie o szerokość przestrzeni zapasowej(z jednej strony)
4.w pustych miejscach(powstałych po wycięciu i przesunięciu) rysujemy dalszą część mapy

Dzięki temu zyskujemy i wydajność i większą rezerwę czasową(słaby ping?)
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 16.10.2025 - 01:49