![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 130 Pomógł: 0 Dołączył: 11.09.2011 Ostrzeżenie: (50%) ![]() ![]() |
Zrobiłem prostą mape 2d z poruszaniem postaci (klatkowym) w javascript.
Wszystko mi wyszło pięknie... a przynajmniej tak mi się wydawało. Na google chrome jest płynnie jak marzenie, a na firefoxie ... delikatnie pisząc SSIE NA MAKSA! Nie ma na to rady? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 106 Pomógł: 18 Dołączył: 11.12.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
haha
Dobra a w temacie mogę coś powiedzieć bo myślałem trochę nad bardzo podobną tematyką. 1.Robimy płótno większe niż będzie później widać (overflow)i dopasowujemy tak aby było symetrycznie ucięte z wszystkich stron 2.Wykonując ruch przesuwamy całe płótno. (dużo szybsze niż przerysowanie) 3.Jeżeli przekroczymy połowę zapasowej przestrzeni z jednej ze stron(to czego nie widać) następuje wycięcie całej sceny i przesunięcie o szerokość przestrzeni zapasowej(z jednej strony) 4.w pustych miejscach(powstałych po wycięciu i przesunięciu) rysujemy dalszą część mapy Dzięki temu zyskujemy i wydajność i większą rezerwę czasową(słaby ping?) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 16.10.2025 - 01:49 |