Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> EasyCMS 1.4 szukam pomocy przy stronie z tym cmsem, odpłatnie szukam programisty który wprowadzi stosowne poprawki
gosc123
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 2
Pomógł: 0
Dołączył: 10.01.2012

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam,
nie wiem, czy dobrze wybrałam miejsce, w którym zaczepiam ten wątek...ale "Opinie, ogłoszenia, pytania" wydały mi się najwłaściwsze. Nie jestem programistą, jestem po prostu właścicielką strony, której pewna firma zaproponowała "EasyCMS 1.4" jako system zarządzania treścią.

Mam straszną ochotę napisać teraz jaka to firma, aby wystawić jej bardzo niepochlebną opinię za nieterminową pracę oraz totalny brak profesjonalizmu zarówno w podejściu do zlecenia jak i do klienta. Strona miała być zrobiona w miesiąc. Termin i cena ustalona przez wykonawcę...nawet się nie targowałam...na moje życzenie spisaliśmy umowę...niestety bez kary za przeciąganie terminów i niekończące się poprawki. Minął rok i strona jeszcze nie zobaczyła światła dziennego. Okazało się, że było "więcej pracy" niż przewidywano, że niektórych rzeczy "nie da" się zrobić inaczej (np. mam 3 wersje językowe i dla każdej wersji wszystko muszę wprowadzać osobno) ...a już zabiło mnie gdy nie mogłam znaleźć miejsca edycji pewnej części strony, gdzie były zdjęcia i tekst i usłyszałam, że nie ustalaliśmy, że wszystko ma być edytowalne. Strona dotyczy pensjonatu (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

DLATEGO:

PILNIE potrzebuję pomocy, żeby jak najszybciej włączyć moją stronę.
Szukam kogoś kto uczciwie podejdzie do sprawy i powie mi w jakim stanie jest teraz moja strona i cały ten cms. Kogoś, kto zna ten system i nie będzie na mnie eksperymentował. Kto zrobi konieczne poprawki i w przyszłości przyjmie ode mnie zlecenie, gdy będę chciała dodać jakiś nowy element do strony.
Podczas utarczek z firmą/ wykonawcą mojego zlecenia wymogłam na jej właścicielu aneks do umowy, że w przypadku gdy nie będzie wywiązywał się z terminów zleceń przy stronie przejmuję licencję na ten cms.

Bardzo proszę o pomoc i odpowiedź, co myślicie o tej sprawie.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
phpion
post
Post #2





Grupa: Moderatorzy
Postów: 6 072
Pomógł: 861
Dołączył: 10.12.2003
Skąd: Dąbrowa Górnicza




Nie znam tego CMSa, ale odpiszę Pani odnośnie problemów. Faktycznie niedopuszczalnym jest przeciągnięcie terminu realizacji 12x (z miesiąca na rok). Nie znam sprawy, ale możliwe, że ma to związek z Pani wymaganiami, które pojawiały się na bieżąco. Możliwe, że po jakimś czasie wykonawca miał tego serdecznie dość i przesunął Pani projekt na boczny tor. Nie chce mi się wierzyć by firma ta przez rok zajmowała się Pani projektem, gdyż wówczas jego koszt musiałby być astronomiczny. Został on pewnie spisany na straty, a jakikolwiek jego rozwój dokonywany jest "z doskoku" w wolnych chwilach.

Poruszane przez Panią kwestie:

1. Konieczność wprowadzania danych dla każdej wersji językowej.

Zazwyczaj niestety tak jest. Jeśli ktoś decyduje się na stronę w kilku wersjach językowych to musi liczyć się z koniecznością wykonania większej pracy (samodzielnej) w celu właściwego uruchomienia strony. Większość elementów (treści, wrzucane pliki do pobrania) zazwyczaj jest odrębna dla wersji językowych. Elementy typu zdjęcia w galerii zdjęć mogą być wspólne (o ile nie zawierają na sobie jakiegoś tekstu), ale jeśli każde z nich ma mieć opis należy go wprowadzić dla każdej wersji językowej. W pewnym stopniu można zatem ograniczyć mnogość prac przy wersjach językowych, ale i tak będzie ich proporcjonalnie więcej niż przy 1 wersji językowej.

2. Możliwość edycji wszystkich elementów z poziomu admina.

W pewnym stopniu zgodzę się tutaj z wykonawcą - nie wszystko można "wyklikać" z poziomu admina, część rzeczy musi być osadzona "na sztywno". Jednak element, o którym Pani pisze (tekst + zdjęcia), jak najbardziej powinien być edytowalny gdyż jest to jedna z ważniejszych treści na stronie.

Ze swojej stronie nie zaoferuję przejęcia projektu na tym CMSie gdyż go po prostu nie znam. Jeśli jednak byłaby Pani zainteresowana wykonaniem serwisu od nowa to proszę o kontakt. Może warto byłoby przeprowadzić audyt dotychczas wykonanej strony (bezpieczeństwo + jakość wykonania) i na jego podstawie domagać się zwrotu chociażby części poniesionych kosztów? Po roku pracy powinna Pani otrzymać całkiem spory portal internetowy albo wręcz pancerną stronę firmową (skoro to strona pensjonatu), a nie bubla, w którym nie ma możliwości edycji podstawowych elementów strony.
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 25.12.2025 - 23:10