Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 377 Pomógł: 9 Dołączył: 2.11.2010 Ostrzeżenie: (0%)
|
Cześć, robię grę wyścigową w FLASH (puki co mam ją zrobioną pod 1 osobę) chce zrobić aby można było z nią zagrać w kilka osób przykładowo 5 (wcześniej chciałbym wybrać ile), nie wiem jak ma to działać za bardzo, muszę na pewno:
- Wysłać swoją pozycję tj. X i Y (2d), ID oraz prędkość ?. - Odebrać pozycję i inne zmienne innych graczy. Używając mysql zawalę maksymalnie serwer, bo te dane musiał bym zrobić w pętli która rozpoczyna się gdy włączę plik FLASH i połączą się wszyscy gracze, aż do końca. Wiedząc, że 1 okrążenie trwa średnio 30-60sekund, trzeba wysłać i odebrać zapytanie do mysql średnio 1x na 0,1s (albo i mniej) czyli są to liczby rzędu kilkunastu tysięcy zapytań w ciągu 1minuty, chyba, że jest jakiś inny sposób na zastosowanie tego ?. Czy do tego potrzeba serwera dedykowanego, czy wystarczy zwykły wirtualny (chodzi mi tylko, czy da rade postawić na wirtualnym czy potrzeb jakiegoś serwera postawić na linuxie/windows, czy tylko wystarczą podstawowe zainstalowane funkcje.) ?. Pozdrawiam i z góry dziękuje. |
|
|
|
![]() |
Post
#2
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 377 Pomógł: 9 Dołączył: 2.11.2010 Ostrzeżenie: (0%)
|
Jestem troszkę laikiem w sprawach Flash, wiec postanowiłem komunikować się podobnie jak w PHP czyli MySQL (widziałem w wielu grach przeglądarkowych zastosowanie x,y,z a później przypisywanie do danej pozycji postaci), wiec tak też chciałem tu zrobić.
Tylko, że z tego co się orientuję, to trzeba posiadać dostęp do ssh, aby zainstalować Red5. Tylko nie potrafię sobie tego wyobrazić jak to ma w ogóle działać, ja coś muszę wysłać i odebrać, raczej użyje do tego AS, ale... nie wiem co dalej.. Zadaje takie troszkę niezrozumiałe pytania bo nie za bardzo orientuję się w tym temacie, ale myślę że ktoś pomoże.. Pozdrawiam i dziękuje.. |
|
|
|
Giluś Komunikacja między użytkownikami w Flash. 26.12.2011, 20:49:04
wookieb Poczytaj o Red5 i komunikacji socketowej. Następni... 26.12.2011, 21:02:03 
szmerak Cytat(wookieb @ 26.12.2011, 21:02:03 ... 26.12.2011, 21:37:33
wookieb Więc rozczaruję Cię. Nie da się odpowiedzieć na to... 26.12.2011, 21:16:41
wookieb No i własnie o to chodzi. To matematyczny "al... 26.12.2011, 21:43:45
Crozin Nie tak łatwo jest zrobić grę sieciową czasu rzecz... 26.12.2011, 21:49:10
szmerak Crozin chodzi ci mniejwięcej o takie coś...?
Serw... 29.12.2011, 02:14:52
Crozin Nie, zwykła pętelka nie wystarczy. W tego typu grz... 29.12.2011, 02:40:41 ![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 27.12.2025 - 11:41 |