![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 289 Pomógł: 1 Dołączył: 2.11.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam
Zastanawiam się nad doborem rozwiązania. Przykładowo mam serwis z ofertami, a obok formularz z filtrem wyników (np. czy pokazywać ze zdjęciem, filtr ceny od-do itp). Teraz zastanawiam się, czy lepiej przekazywać filtr w adresie URL np. ?zdjecia=0&cenaod=10&cenado=1000 itp czy też zrobić to za pomocą cookies/sesji? Z tego co widzę, to większość serwisów widzę, że przekazuje parametry w url-ach, ale chyba estetyczniej będzie to wyglądać na cookies-ach czy sesji? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 798 Pomógł: 307 Dołączył: 13.05.2009 Skąd: Gubin/Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Także uważam że takie parametry powinny być w adresie. Taki adres nie musi wyglądać strasznie, odpowiedni htaccess, czy routing i może wyglądać całkiem nawet ładnie. Nie mniej, takie parametry tylko i wyłącznie w url. Sesje można zgubić, linkiem można się pochwalić komuś, tak jak wyżej napisał @Niktoś. Dlaczego lepiej żeby googlebot nie trafił na taki link z parametrami filtrów ?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 15.10.2025 - 16:26 |