![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 289 Pomógł: 1 Dołączył: 2.11.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam
Zastanawiam się nad doborem rozwiązania. Przykładowo mam serwis z ofertami, a obok formularz z filtrem wyników (np. czy pokazywać ze zdjęciem, filtr ceny od-do itp). Teraz zastanawiam się, czy lepiej przekazywać filtr w adresie URL np. ?zdjecia=0&cenaod=10&cenado=1000 itp czy też zrobić to za pomocą cookies/sesji? Z tego co widzę, to większość serwisów widzę, że przekazuje parametry w url-ach, ale chyba estetyczniej będzie to wyglądać na cookies-ach czy sesji? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 289 Pomógł: 1 Dołączył: 2.11.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Tylko dlaczego nie za pomocą cookies, czy sesji? Kiedyś zrobiłem coś takiego na sesjach - było może trochę więcej roboty, ale parametry filtru nie psuły url-i. W dodatku lepiej żeby googlebot nie trafił na linki wyników z filtrami.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 15.10.2025 - 10:49 |