![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 602 Pomógł: 30 Dołączył: 1.08.2007 Skąd: Nowy Sącz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam, prosze o ocene algorytmu pod wszelkimi punktami.
Narazie jest to wersja testowa. Sam algorytm działa wg. mnie nieźle, jednak muszę ujednolicić system przestrzeni. Krótka instrukcja: Żółte pola: Puste Czerwone: Mur Niebieskie: Alternatywny wątek poszukiwań Zielone: Możliwe do przeszukania dla odpowiedniego wątku. Fioletowe: Wygenerowana ścieżka. Prezentacja: http://damnedland.pl/astar/class.php Kody(użycia i algorytmu) http://damnedland.pl/explorer/index.php?dir=Algorytmy |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 476 Pomógł: 1306 Dołączył: 6.08.2006 Skąd: Kraków Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Po pierwsze to krótka powtórka z tego czym jest obiekt, a czym klasa. To pierwsze to konkretna instancja danej klasy, tworzymy ich dziesiątki. To drugie to jedynie szablon do tworzenia tych obiektów - występuje raz. Tak więc nie ten pierwszy potworek jaki pokazałeś, a drugi.
Po drugie musisz wczytać cały* graf do pamięci - jak niby później miałbyś na nim operować nie mając danych w pamięci? Cytat [...] Prawdę powiedziawszy słowa nie rozumiem z tego.To drugie rozwiązanie wykorzystuje kilka znanych mi aplikacji, modułów obiektowych np: PDO Dane o polach przechowywać np w pliku z grafem. * technicznie dałoby się w ramach potrzeb wczytywać fragmenty grafu, ale to strasznie skomplikowałoby kod, poza tym tutaj na 99,9% nie ma takiej potrzeby. PS. Od PHP 5.4 wykorzystanie obiektów powinno również znacznie ograniczyć zużycie pamięci, a czas wykonywania powinien zrównać się z wersją z wykorzystaniem tablic. Ten post edytował Crozin 25.12.2011, 19:25:53 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 17.10.2025 - 15:45 |