Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> interaktywna mapa świata gry
t3ix
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 6
Pomógł: 0
Dołączył: 16.11.2011

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witajcie (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Potrzebuję napisać taką mapkę do gry, problem jest w tym że nie wiem za bardzo jak się za to zabrać :/

Takie coś chciałbym osiągnąć ( mapa z plemion ):
(IMG:http://iv.pl/images/50851416832436970648.png)

- po kliknięciu w strzałeczkę mapka jest przesuwana i nowa zawartość się ładuje
- po najechaniu na wioskę wyświetlana jest tabelka z informacjami o niej np. Gracz, punkty i nazwa
- po kliknięciu w wioskę przenosi do innej podstrony

Informacje, które potrzebuję:
- czego się nauczyć żeby zrobić taką dynamiczną zawartość ( co trzeba w takim skrypcie wykorzystać ) ?
- jakieś przydatne linki ?

Jeżeli coś jest niejasne to proszę napisać (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

PS. Tą minimapkę po prawej już mam (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

dzięki

Ten post edytował t3ix 4.12.2011, 13:04:57
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
#luq
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 589
Pomógł: 91
Dołączył: 22.05.2008
Skąd: Gliwice

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Cytat(!*! @ 4.12.2011, 16:51:52 ) *
(oczywiście to już nie jest kwestia samego elementu, a przeglądarek, choć tu jak np do webGL możnaby się przyczepić, z renderingiem 3d ma to tyle wspólnego co paint z profesjonalnym edytorem grafiki).

Nie zgodzę się (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Brandon Jones prelegent tegorocznego onGameStart napisał hm... zobacz sam :] http://vimeo.com/32173164 - minuta 36:00 ~60 FPS.
Po zatym nowe iPhony podobno przyśpieszyły ~13 razy jeśli chodzi o szybkość canvasa w stosunku do poprzedniej wersji ;)

Jeśli chciałbyś to napisać jednak sam to ja poleciłbym zobaczenie Crafty ostatnio testowałem i całkiem ciekawy framework. Mogę jeszcze dodać od siebie spojrzenie na mojego bloga - o tutaj
Go to the top of the page
+Quote Post
!*!
post
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 4 298
Pomógł: 447
Dołączył: 16.11.2006

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Cytat(#luq @ 6.12.2011, 22:47:11 ) *
Nie zgodzę się (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Brandon Jones prelegent tegorocznego onGameStart napisał hm... zobacz sam :] http://vimeo.com/32173164 - minuta 36:00 ~60 FPS.
Po zatym nowe iPhony podobno przyśpieszyły ~13 razy jeśli chodzi o szybkość canvasa w stosunku do poprzedniej wersji (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


vimeo to syf, daj to na YT. Zresztą nie ważne co napisał/powiedział. Nawet nie jest ważne co zrobił, bo mógł wykonać GTA4. Chodzi o to że webGL/canvas mają dość duże ograniczenia w stosunku do tworzenia grafiki 3d, tak jak to się robi tradycyjnie. Większość rzeczy robisz sztucznie, jak choćby oświetlenie, czy płaszczyzny świata. Chyba że to poprawili, choć nigdzie o tym nie słyszałem. Jeśli to się nie zmieni, to webGL leży, bo poza paroma demkami, nic większego nie będzie miało sensu powstać, bo nikt nie będzie się z tym męczył za darmo, a koszty przy produkcji przy dzisiejszym stanie są duże.

W samym JS też możesz zrobić gre w 3d i co z tego? Tak samo jest z webGL, choć kibicuję temu projektowi, jednak myślę że z chmurą nie ma szans.

Ten post edytował !*! 8.12.2011, 10:58:51
Go to the top of the page
+Quote Post
kilas88
post
Post #4





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 305
Pomógł: 25
Dołączył: 27.01.2007

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Cytat(!*! @ 8.12.2011, 10:55:13 ) *
vimeo to syf, daj to na YT. Zresztą nie ważne co napisał/powiedział. Nawet nie jest ważne co zrobił, bo mógł wykonać GTA4. Chodzi o to że webGL/canvas mają dość duże ograniczenia w stosunku do tworzenia grafiki 3d, tak jak to się robi tradycyjnie. Większość rzeczy robisz sztucznie, jak choćby oświetlenie, czy płaszczyzny świata. Chyba że to poprawili, choć nigdzie o tym nie słyszałem. Jeśli to się nie zmieni, to webGL leży, bo poza paroma demkami, nic większego nie będzie miało sensu powstać, bo nikt nie będzie się z tym męczył za darmo, a koszty przy produkcji przy dzisiejszym stanie są duże.

W samym JS też możesz zrobić gre w 3d i co z tego? Tak samo jest z webGL, choć kibicuję temu projektowi, jednak myślę że z chmurą nie ma szans.

Eee... chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz. "Tak samo jest z webGL, choć kibicuję temu projektowi, jednak myślę że z chmurą nie ma szans." - wtf? WebGL nie ma szans z chmurą, czyli że co?

A tak przy okazji, WebGL bazuje na OpenGL. Mówi Ci coś ta technologia?
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 24.12.2025 - 07:44