Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 16.11.2011 Ostrzeżenie: (0%)
|
Witajcie (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Potrzebuję napisać taką mapkę do gry, problem jest w tym że nie wiem za bardzo jak się za to zabrać :/ Takie coś chciałbym osiągnąć ( mapa z plemion ): (IMG:http://iv.pl/images/50851416832436970648.png) - po kliknięciu w strzałeczkę mapka jest przesuwana i nowa zawartość się ładuje - po najechaniu na wioskę wyświetlana jest tabelka z informacjami o niej np. Gracz, punkty i nazwa - po kliknięciu w wioskę przenosi do innej podstrony Informacje, które potrzebuję: - czego się nauczyć żeby zrobić taką dynamiczną zawartość ( co trzeba w takim skrypcie wykorzystać ) ? - jakieś przydatne linki ? Jeżeli coś jest niejasne to proszę napisać (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) PS. Tą minimapkę po prawej już mam (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) dzięki Ten post edytował t3ix 4.12.2011, 13:04:57 |
|
|
|
![]() |
Post
#2
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 589 Pomógł: 91 Dołączył: 22.05.2008 Skąd: Gliwice Ostrzeżenie: (0%)
|
(oczywiście to już nie jest kwestia samego elementu, a przeglądarek, choć tu jak np do webGL możnaby się przyczepić, z renderingiem 3d ma to tyle wspólnego co paint z profesjonalnym edytorem grafiki). Nie zgodzę się (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Brandon Jones prelegent tegorocznego onGameStart napisał hm... zobacz sam :] http://vimeo.com/32173164 - minuta 36:00 ~60 FPS. Po zatym nowe iPhony podobno przyśpieszyły ~13 razy jeśli chodzi o szybkość canvasa w stosunku do poprzedniej wersji ;) Jeśli chciałbyś to napisać jednak sam to ja poleciłbym zobaczenie Crafty ostatnio testowałem i całkiem ciekawy framework. Mogę jeszcze dodać od siebie spojrzenie na mojego bloga - o tutaj |
|
|
|
Post
#3
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 298 Pomógł: 447 Dołączył: 16.11.2006 Ostrzeżenie: (0%)
|
Nie zgodzę się (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Brandon Jones prelegent tegorocznego onGameStart napisał hm... zobacz sam :] http://vimeo.com/32173164 - minuta 36:00 ~60 FPS. Po zatym nowe iPhony podobno przyśpieszyły ~13 razy jeśli chodzi o szybkość canvasa w stosunku do poprzedniej wersji (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) vimeo to syf, daj to na YT. Zresztą nie ważne co napisał/powiedział. Nawet nie jest ważne co zrobił, bo mógł wykonać GTA4. Chodzi o to że webGL/canvas mają dość duże ograniczenia w stosunku do tworzenia grafiki 3d, tak jak to się robi tradycyjnie. Większość rzeczy robisz sztucznie, jak choćby oświetlenie, czy płaszczyzny świata. Chyba że to poprawili, choć nigdzie o tym nie słyszałem. Jeśli to się nie zmieni, to webGL leży, bo poza paroma demkami, nic większego nie będzie miało sensu powstać, bo nikt nie będzie się z tym męczył za darmo, a koszty przy produkcji przy dzisiejszym stanie są duże. W samym JS też możesz zrobić gre w 3d i co z tego? Tak samo jest z webGL, choć kibicuję temu projektowi, jednak myślę że z chmurą nie ma szans. Ten post edytował !*! 8.12.2011, 10:58:51 |
|
|
|
Post
#4
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 305 Pomógł: 25 Dołączył: 27.01.2007 Ostrzeżenie: (0%)
|
vimeo to syf, daj to na YT. Zresztą nie ważne co napisał/powiedział. Nawet nie jest ważne co zrobił, bo mógł wykonać GTA4. Chodzi o to że webGL/canvas mają dość duże ograniczenia w stosunku do tworzenia grafiki 3d, tak jak to się robi tradycyjnie. Większość rzeczy robisz sztucznie, jak choćby oświetlenie, czy płaszczyzny świata. Chyba że to poprawili, choć nigdzie o tym nie słyszałem. Jeśli to się nie zmieni, to webGL leży, bo poza paroma demkami, nic większego nie będzie miało sensu powstać, bo nikt nie będzie się z tym męczył za darmo, a koszty przy produkcji przy dzisiejszym stanie są duże. W samym JS też możesz zrobić gre w 3d i co z tego? Tak samo jest z webGL, choć kibicuję temu projektowi, jednak myślę że z chmurą nie ma szans. Eee... chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz. "Tak samo jest z webGL, choć kibicuję temu projektowi, jednak myślę że z chmurą nie ma szans." - wtf? WebGL nie ma szans z chmurą, czyli że co? A tak przy okazji, WebGL bazuje na OpenGL. Mówi Ci coś ta technologia? |
|
|
|
t3ix interaktywna mapa świata gry 4.12.2011, 13:04:10
kamil4u Problem z tym może być sporo. Wiedza na temat JS j... 4.12.2011, 14:24:58
!*! Robiłem swego czasu coś podobnego pod własny engin... 4.12.2011, 15:31:57
kamil4u Canvas nie jest mało wydajny. Obecnie HTML5 + CSS3... 4.12.2011, 15:45:37
!*! kamil4u - tak efekty może i są ah i oh, ale to nie... 4.12.2011, 16:51:52
kamil4u Wszystko ok, ale w teście, którym pokazałeś canvas... 4.12.2011, 19:02:23
t3ix Chyba wybiorę canvas + HTML5, rozmiar tej mapki ni... 4.12.2011, 21:48:33
kamil4u Jak pisałem od strony praktycznej wiem mało
1. M... 4.12.2011, 22:58:30
!*! Dodam jeszcze do tego co napisał wyżej kamil4u... ... 4.12.2011, 23:45:55
johny_s moze to Ci sie przyda, co prawda to nie canvas ale... 5.12.2011, 00:19:27 
livinghatret Cytat(johny_s @ 5.12.2011, 00:19:27 )... 5.12.2011, 17:55:54
t3ix bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi i zaintere... 23.12.2011, 22:39:07 ![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 24.12.2025 - 07:44 |