![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 23 Pomógł: 1 Dołączył: 16.12.2011 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Temat: Serwis komputerowy
1. Klient zglasza problem panu w recepcji 2. Pan w recepcji otwiera zlecenie z opisem problemu 3. Zlecenie jest przekazywane do planisty, który szuka najblizszego wolnego pracownika i przypisuje mu dane zlecenie, uprzednio zamawiając bądź pobierając część z magazynu 4. Pracownik zmienia swój status na " w toku " 5. Pracownik kończy swoje zlecenie i przechodzi w stan "zakończony" 6. Zostaje drukowany paragon 7. Sprzęt wraca do klienta Co byście do tego dodali, według tego co napisałem? (IMG:http://img190.imageshack.us/img190/2622/serwiskomputerowy.png) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 23 Pomógł: 1 Dołączył: 16.12.2011 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
A ty w skrócie jakbyś zrobiła model związków encji dla serwisu komputerowego? Bo ja już się trochę zakręciłem i mój wydaje się bez sensu.. Chodzi o taki w miarę prosty, nie złożony..
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 13.10.2025 - 09:06 |