![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 48 Pomógł: 10 Dołączył: 21.10.2011 Skąd: UK / PL Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam!
Obecnie pracuję nad dość zaawansowaną grą internetową przez przeglądarkę. Piszę ją wykorzystując HTML, PHP, AJAX. Obecnie dopiero skończyłem ok. 20% gry i zacząłem się gubić we własnym kodzie. Chcę podejść do tej gry dość profesjonalnie, dlatego zacząłem uczyć się jak tworzy się klasy w php. Chcę wykorzystać trochę napisanego kodu i utworzyć nową wersje gry przy wykorzystaniu klas. Czy klasy przy takiej grze to dobry pomysł? Macie może jakieś rady związane z grami via www? Wszystkie dane będę przechowywać w bazie MySQL. Dla każdego elementu gry powinienem stworzyć oddzielną klasę? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 958 Pomógł: 574 Dołączył: 23.09.2008 Skąd: wiesz, że tu jestem? Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
1. Dlaczego router tworzy Application? Dla każdego requestu masz jego osobną klasę? Jeżeli nie to Router powinien być osobną klasą utworzoną wewnątrz App. (lub gdzieś dalej (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )
2. Application powinien być singletonem (znaczy to tyle, że powinna istnieć jego jedna instancja) - nie ma sensu dziedziczyć (czyt. powtórnie inicjować) tego wszystkiego co zawiera. 3. Poczytaj o danych zawartych w tablicy $_SERVER i REQUEST_URI - na pewno ci się przyda (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) "Jeszcze bardziej mi się to komplikuje jak w sidebarze mam formularz do logowania się który znajduje się na wszystkich podstronach." A dokładnie to w czym problem? Jak na początkującego dobrze Ci idzie (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) oby tak dalej. ps. warto czasem rzucić okiem na gotowe rozwiązania (nie wymyślać koła na nowo) np. Kohana, Zend, CI |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 13.10.2025 - 21:00 |