![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 50 Pomógł: 0 Dołączył: 26.06.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam
Potrzebuję wygenerować plik pdf i wysłać go mailem przy pomocy klienta poczty. Generuję pdf ale nigdzie nie mogę znaleźć jak wysłać go jako załącznik w domyślnym kliencie poczty np. Outlooku. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 50 Pomógł: 0 Dołączył: 26.06.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Chodzi o to ,że na dysku lokalnym generuje dokument ,który jednym kliknięciem chciałbym wysłać korzystając z klienta pocztowego użytkownika. W kontaktach nie muszę "grzebać" ponieważ adres e-mail odbiorcy, temat wiadomości jest znany i plik załącznika już istnieje na serwerze ( wcześnie wygenerowany pdf).
Oczywiście można ręcznie załączyć dokument pdf otwierając np. outlooka , dodając odbiorcę , temat itp. ale nie wyobrażam sobie ,żeby ten użytkownik dołączył plik który znajduje się na np. D:/apacheserwer/htmldokc/tratatata/tratatata/pdf/dokument.pdf. To jest powód tej automatyzacji. Do tego wykluczam częste pomyłki wysłania emaila bez załącznika ( bo się już tyle naklikało ,że załącznika dodać się zapomniało) . |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 19:17 |