Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Gry via www, a klasy
klima06
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 48
Pomógł: 10
Dołączył: 21.10.2011
Skąd: UK / PL

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam!
Obecnie pracuję nad dość zaawansowaną grą internetową przez przeglądarkę. Piszę ją wykorzystując HTML, PHP, AJAX. Obecnie dopiero skończyłem ok. 20% gry i zacząłem się gubić we własnym kodzie. Chcę podejść do tej gry dość profesjonalnie, dlatego zacząłem uczyć się jak tworzy się klasy w php. Chcę wykorzystać trochę napisanego kodu i utworzyć nową wersje gry przy wykorzystaniu klas. Czy klasy przy takiej grze to dobry pomysł? Macie może jakieś rady związane z grami via www? Wszystkie dane będę przechowywać w bazie MySQL. Dla każdego elementu gry powinienem stworzyć oddzielną klasę?
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
IceManSpy
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 1 006
Pomógł: 111
Dołączył: 23.07.2010
Skąd: Kraków

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Na ten moment nie martwiłbym się wydajnością. Jeśli gra zdobędzie popularność to można myśleć o optymalizacji kodu. Z tego co mi się wydaje, to allegro jest napisane z użyciem Symfony i jakoś daje radę(IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 14.10.2025 - 17:08