Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Gry via www, a klasy
klima06
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 48
Pomógł: 10
Dołączył: 21.10.2011
Skąd: UK / PL

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam!
Obecnie pracuję nad dość zaawansowaną grą internetową przez przeglądarkę. Piszę ją wykorzystując HTML, PHP, AJAX. Obecnie dopiero skończyłem ok. 20% gry i zacząłem się gubić we własnym kodzie. Chcę podejść do tej gry dość profesjonalnie, dlatego zacząłem uczyć się jak tworzy się klasy w php. Chcę wykorzystać trochę napisanego kodu i utworzyć nową wersje gry przy wykorzystaniu klas. Czy klasy przy takiej grze to dobry pomysł? Macie może jakieś rady związane z grami via www? Wszystkie dane będę przechowywać w bazie MySQL. Dla każdego elementu gry powinienem stworzyć oddzielną klasę?
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
LSM
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 64
Pomógł: 6
Dołączył: 20.03.2011
Skąd: Świdnica

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Pisanie we frameworkach tych znanych mija się z celem jeśli chodzi o osiągnięcie dużej wydajności. Samo PHP nie jest zbyt wydajne, jest jeszcze coś takiego jak HipHop: hiphop - wikipedia - to co zastosowali we Facebook. Ponoć rewelacyjnie przyspiesza działanie PHP.

Ten post edytował LSM 4.12.2011, 14:25:04
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 13.10.2025 - 06:39