![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 48 Pomógł: 10 Dołączył: 21.10.2011 Skąd: UK / PL Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam!
Obecnie pracuję nad dość zaawansowaną grą internetową przez przeglądarkę. Piszę ją wykorzystując HTML, PHP, AJAX. Obecnie dopiero skończyłem ok. 20% gry i zacząłem się gubić we własnym kodzie. Chcę podejść do tej gry dość profesjonalnie, dlatego zacząłem uczyć się jak tworzy się klasy w php. Chcę wykorzystać trochę napisanego kodu i utworzyć nową wersje gry przy wykorzystaniu klas. Czy klasy przy takiej grze to dobry pomysł? Macie może jakieś rady związane z grami via www? Wszystkie dane będę przechowywać w bazie MySQL. Dla każdego elementu gry powinienem stworzyć oddzielną klasę? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 64 Pomógł: 6 Dołączył: 20.03.2011 Skąd: Świdnica Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Pisanie we frameworkach tych znanych mija się z celem jeśli chodzi o osiągnięcie dużej wydajności. Samo PHP nie jest zbyt wydajne, jest jeszcze coś takiego jak HipHop: hiphop - wikipedia - to co zastosowali we Facebook. Ponoć rewelacyjnie przyspiesza działanie PHP.
Ten post edytował LSM 4.12.2011, 14:25:04 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 13.10.2025 - 06:39 |