![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 602 Pomógł: 30 Dołączył: 1.08.2007 Skąd: Nowy Sącz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam, mam problem teoretyczny. Jest taka sytuacja
Mam klasę abstrakcyjną Człowiek, która realizuje jakieś opcje. I różni ludzie dziedziczą po tej klasie np:
i chcę aby każdy człowiek posiadał odpowiednie metody(które np ustalają co człowiek potrafi, jak myśli, dla każdego wykonanie tej metody ma być inna). mogę zrealizować to za pomocą interfejsu np. Interface Genetyka
i wtedy będę miał:
ale coś mnie to kole w oczy. Ale mogę dodać metody do klasy abstrakcyjnej skoro i tak każdy człowiek po niej dziedziczy. Co wy byście zrobili. Zastosowali interface czy dodali definicje metod do klasy. Ten post edytował daniel1302 30.11.2011, 17:32:19 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 476 Pomógł: 1306 Dołączył: 6.08.2006 Skąd: Kraków Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
No to możesz to zrobić w taki sposób:
Łatwo, wygodnie i sensownie. Jak widać w tej sytuacji obiekt gracza jest dosyć prosty. Co do przepisywana tego do języka asemblera... nie bardzo się da. (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) Tego ustrojstwa używa się gdy nie można sobie pozwolić na ekstrawagancje w postaci języka wysokiego poziomu. Ten post edytował Crozin 2.12.2011, 19:23:19 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 13.10.2025 - 07:06 |