Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Gry via www, a klasy
klima06
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 48
Pomógł: 10
Dołączył: 21.10.2011
Skąd: UK / PL

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam!
Obecnie pracuję nad dość zaawansowaną grą internetową przez przeglądarkę. Piszę ją wykorzystując HTML, PHP, AJAX. Obecnie dopiero skończyłem ok. 20% gry i zacząłem się gubić we własnym kodzie. Chcę podejść do tej gry dość profesjonalnie, dlatego zacząłem uczyć się jak tworzy się klasy w php. Chcę wykorzystać trochę napisanego kodu i utworzyć nową wersje gry przy wykorzystaniu klas. Czy klasy przy takiej grze to dobry pomysł? Macie może jakieś rady związane z grami via www? Wszystkie dane będę przechowywać w bazie MySQL. Dla każdego elementu gry powinienem stworzyć oddzielną klasę?
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
daniel1302
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 602
Pomógł: 30
Dołączył: 1.08.2007
Skąd: Nowy Sącz

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Ja wiem, z doświadczenia, że framework musi być, lecz najlepiej napisać swój. Gry viawww są specyficznym typem aplikacji(nakierowane na bardzo dużą wydajność[szczególnie te w PHP i Ajax]) to znane framewroki nastręczają tylko problemów. Ja używam własnego, najbardziej do gustu przypadł mi Zend, miałem z nim kilka problemów lecz ani razu nie musiałem pisać postu na forum, bo rozwiązania wszystkich problemów chyba zostały już podane.

Jeśli jest ci wygodnie pisać w frameworku to go używaj, jeśli nie to nie i tyle. Niektórzy próbują na siłe pisać w jakimś frameworku. Tak jak ja próbowałem na siłę uczyć sie Symfony 2 lecz wydawało mi się tak nie logiczne(szczególnie Routing), że zrobiłem sobie przerwę w PHP(2 miesiące).
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 12.10.2025 - 15:57