![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 602 Pomógł: 30 Dołączył: 1.08.2007 Skąd: Nowy Sącz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam, mam problem teoretyczny. Jest taka sytuacja
Mam klasę abstrakcyjną Człowiek, która realizuje jakieś opcje. I różni ludzie dziedziczą po tej klasie np:
i chcę aby każdy człowiek posiadał odpowiednie metody(które np ustalają co człowiek potrafi, jak myśli, dla każdego wykonanie tej metody ma być inna). mogę zrealizować to za pomocą interfejsu np. Interface Genetyka
i wtedy będę miał:
ale coś mnie to kole w oczy. Ale mogę dodać metody do klasy abstrakcyjnej skoro i tak każdy człowiek po niej dziedziczy. Co wy byście zrobili. Zastosowali interface czy dodali definicje metod do klasy. Ten post edytował daniel1302 30.11.2011, 17:32:19 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 602 Pomógł: 30 Dołączył: 1.08.2007 Skąd: Nowy Sącz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Może opiszę projekt dokładniej. Tworzę algorytm gry w pokera.
Każda osoba gra inaczej, jedna lubi ryzykować bardziej druga mniej, jedna osoba przewidzi 1 ruch do przodu, inna 3 lub 4... I tutaj potrzebowałem waszej pomocy. Jako, że uczę się Assemblera(narazie na uC z rodziny '51(Philips 8051)) w szkole, a PHP zajmuje się od jakiś kilku lat to postanowiłem najpierw napisać go w PHP a potem spróbować przepisać do Assemblera z podziałem na biblioteki(coś `ala klasy), a wasz sposób myślenia nie jest tak prosto zaimplementować w języku programowania tak tak niskiego poziomu. Mając do dyspozycji 128 bajtów pamięci RAM i 2 kb pamięci EEPROM co najwyżej mogę pomarzyć. Miałem 4 kb EEPROM lecz 2 KB zajęte są przez biblioteki. Dziękuję za odpowiedzi. Napewno się przydadzą Ten post edytował daniel1302 2.12.2011, 18:34:50 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 12.10.2025 - 20:11 |