Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Gry via www, a klasy
klima06
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 48
Pomógł: 10
Dołączył: 21.10.2011
Skąd: UK / PL

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam!
Obecnie pracuję nad dość zaawansowaną grą internetową przez przeglądarkę. Piszę ją wykorzystując HTML, PHP, AJAX. Obecnie dopiero skończyłem ok. 20% gry i zacząłem się gubić we własnym kodzie. Chcę podejść do tej gry dość profesjonalnie, dlatego zacząłem uczyć się jak tworzy się klasy w php. Chcę wykorzystać trochę napisanego kodu i utworzyć nową wersje gry przy wykorzystaniu klas. Czy klasy przy takiej grze to dobry pomysł? Macie może jakieś rady związane z grami via www? Wszystkie dane będę przechowywać w bazie MySQL. Dla każdego elementu gry powinienem stworzyć oddzielną klasę?
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
Uriziel01
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 307
Pomógł: 37
Dołączył: 9.11.2010
Skąd: Zielona Góra

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Klasy przy takim projekcie to jedyny słuszny tak na prawdę pomysł. Początkowo FW mogą przerażać Cie składnia jeżeli wcześniej nie pisałeś kodu OOP, więc najlepiej zacznij tworzyć proste klasy i baw się dowolnie ich konstrukcja, sprobuj napisać własny dispatcher/router, posprawdzaj czy dasz radę napisać jakąś klase obsługi requestów czy cos podobnego, tak na prawde to nie ma znaczenia co dokładnie napiszesz, to ma być tylko wdrożenie w zasady pisania OOP. Ogólnie poczatkowo nie będzie ci to raczej zbyt dobrze wychodzić, ale z biegiem czasu powinieneś nabrać wprawy, wtedy śmiało już zacznij pisać w dowolnym FW.

Ten post edytował Uriziel01 2.12.2011, 14:47:03
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 17.10.2025 - 01:32