![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 48 Pomógł: 10 Dołączył: 21.10.2011 Skąd: UK / PL Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam!
Obecnie pracuję nad dość zaawansowaną grą internetową przez przeglądarkę. Piszę ją wykorzystując HTML, PHP, AJAX. Obecnie dopiero skończyłem ok. 20% gry i zacząłem się gubić we własnym kodzie. Chcę podejść do tej gry dość profesjonalnie, dlatego zacząłem uczyć się jak tworzy się klasy w php. Chcę wykorzystać trochę napisanego kodu i utworzyć nową wersje gry przy wykorzystaniu klas. Czy klasy przy takiej grze to dobry pomysł? Macie może jakieś rady związane z grami via www? Wszystkie dane będę przechowywać w bazie MySQL. Dla każdego elementu gry powinienem stworzyć oddzielną klasę? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 307 Pomógł: 37 Dołączył: 9.11.2010 Skąd: Zielona Góra Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Klasy przy takim projekcie to jedyny słuszny tak na prawdę pomysł. Początkowo FW mogą przerażać Cie składnia jeżeli wcześniej nie pisałeś kodu OOP, więc najlepiej zacznij tworzyć proste klasy i baw się dowolnie ich konstrukcja, sprobuj napisać własny dispatcher/router, posprawdzaj czy dasz radę napisać jakąś klase obsługi requestów czy cos podobnego, tak na prawde to nie ma znaczenia co dokładnie napiszesz, to ma być tylko wdrożenie w zasady pisania OOP. Ogólnie poczatkowo nie będzie ci to raczej zbyt dobrze wychodzić, ale z biegiem czasu powinieneś nabrać wprawy, wtedy śmiało już zacznij pisać w dowolnym FW.
Ten post edytował Uriziel01 2.12.2011, 14:47:03 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 17.10.2025 - 01:32 |