![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 958 Pomógł: 574 Dołączył: 23.09.2008 Skąd: wiesz, że tu jestem? Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Tytuł tematu zapewne nie mówi za wiele, więc postaram pokrótce opisać mój mały problem. Otóż za pomocą JS chcę utworzyć krótkie animacje np. poruszających się piłeczek. Problem w tym, że każda akcja (np. ruch, kolizja itp.) musi być gdzieś "składowana" na początku rozsądnym rozwiązaniem wydał mi się JSON :
Niestety tego typu zapis jest mało wydajny: - dla 100 obiektów 10 sekundowa animacja zajmuje grubo ponad 500kb - JS strasznie zamula podczas odczytywania tak składowanych wartości (chociaż nie powinien :/) Stąd moje pytanie czy istnieje jakiś format zapisu, który pozwoli na łatwy odczyt zawartości + minimalną wielkość tworzonego pliku ? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 958 Pomógł: 574 Dołączył: 23.09.2008 Skąd: wiesz, że tu jestem? Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Po delikatnych przeróbkach Twojego kodu (everth, dałem ci podwójne pomógł za twój kod (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) dał bym jeszcze 10 ale pewnie bym bana wyłapał (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ) i rozdzieleniu tablicy na kilka mniejszych (po 500 klatek) wszystko działa znacznie płynniej niż w moim poprzednim kodzie a zużycie pamięci jest o 20-30% mniejsze.
Mimo wszystko jestem ciekaw czy istnieje inny sposób zapisu takiej animacji lub inny (lepszy) format składowania danych niż JSON ? Ten post edytował CuteOne 27.10.2011, 15:41:14 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 14.10.2025 - 12:33 |