![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 706 Pomógł: 108 Dołączył: 12.03.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
jak otrzymujecie anti-aliasing w obrazkach uzyskanych dzięki GD? Biblioteka ta posiada funkcję imageantialias, jednak nie zdarzyło mi się jeszcze, by ta funkcja działała. Ja czasem robię obrazek kilkukrotnie większy niż pożądany i potem skaluję go z imagecopyresampled. Znacie jakieś inne sposoby, a może udało się komuś z powodzeniem użyć imageantialias? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 527 Pomógł: 438 Dołączył: 28.06.2011 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ok mogę napisać bzdurę ale...
Z tego co mi wiadomo to ta opcja działa jedynie na elementach, które sam "rysujesz"... Jeżeli tworzysz obrazek truecolor, włączasz antialias i rysujesz linie, kwadraty itp. to zadziała na nich antialias - nic mi nie wiadomo o czymś takim by to działało na całych obrazkach... Możesz spróbować to jednak obejść ale może się okazać zbyt męczące dla pamieci i serwera ;P Jeżeli antialias działa na linie itd to może też działać na wstawianie pojedynczych pixeli. Rób obrazek tak jak robisz do tej pory, tylko na końcu zrób jeszcze jeden nowy pusty obrazek o wymiarach tego wyjściowego i dosłownie pixel po pixelu spróbuj przerzucić każdy punkcik z jednego do drugiego (drugi musi mieć antialias) - wiem że może się to wydać szalony pomysł - ale kto wie może zadziała ;P |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 15.10.2025 - 02:47 |