![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 48 Pomógł: 10 Dołączył: 21.10.2011 Skąd: UK / PL Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam!
Obecnie pracuję nad dość zaawansowaną grą internetową przez przeglądarkę. Piszę ją wykorzystując HTML, PHP, AJAX. Obecnie dopiero skończyłem ok. 20% gry i zacząłem się gubić we własnym kodzie. Chcę podejść do tej gry dość profesjonalnie, dlatego zacząłem uczyć się jak tworzy się klasy w php. Chcę wykorzystać trochę napisanego kodu i utworzyć nową wersje gry przy wykorzystaniu klas. Czy klasy przy takiej grze to dobry pomysł? Macie może jakieś rady związane z grami via www? Wszystkie dane będę przechowywać w bazie MySQL. Dla każdego elementu gry powinienem stworzyć oddzielną klasę? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 90 Pomógł: 8 Dołączył: 28.07.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jak dla mnie obiektowe podejście to w takim wypadku jedyne podejście. Natomiast sam fakt nauczenia się obiektów-ki niestety nie uczyni twojej aplikacji profesjonalną, co więcej może przynieść w twoim przypadku więcej problemów niż pożytku. Zacznij od czegoś prostego klasa listująca katalog, klasa zarządzająca użytkownikami, czy do obsługi bazy danych. Później poczytaj o wzorcach projektowych, zastanów się nad użyciem jakiegoś frameworka. I przede wszystkim przemyśl wszystko jeszcze raz. Żeby za miesiąc znów nie zaczynać od nowa.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 13.10.2025 - 14:26 |