![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 958 Pomógł: 574 Dołączył: 23.09.2008 Skąd: wiesz, że tu jestem? Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Tytuł tematu zapewne nie mówi za wiele, więc postaram pokrótce opisać mój mały problem. Otóż za pomocą JS chcę utworzyć krótkie animacje np. poruszających się piłeczek. Problem w tym, że każda akcja (np. ruch, kolizja itp.) musi być gdzieś "składowana" na początku rozsądnym rozwiązaniem wydał mi się JSON :
Niestety tego typu zapis jest mało wydajny: - dla 100 obiektów 10 sekundowa animacja zajmuje grubo ponad 500kb - JS strasznie zamula podczas odczytywania tak składowanych wartości (chociaż nie powinien :/) Stąd moje pytanie czy istnieje jakiś format zapisu, który pozwoli na łatwy odczyt zawartości + minimalną wielkość tworzonego pliku ? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 958 Pomógł: 574 Dołączył: 23.09.2008 Skąd: wiesz, że tu jestem? Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dzięki za odpowiedź.
Chyba nie bardzo wiem jak by to miało wyglądać.. Powiedzmy, że mam odgórne funkcje animujące obiekty tak jak opisałeś. Teraz każdy obiekt we właściowościach miałby posiadać referencję:
Czy o to ci chodziło? Bo jeśli tak to jest mały problem - skąd skrypt ma wiedzieć kiedy odpalać te funkcje? ps. chodzi mi o odtworzenie animacji stworzonej gdzieś kiedyś wcześniej (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Ten post edytował CuteOne 24.10.2011, 16:56:32 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 15.10.2025 - 14:23 |