![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 958 Pomógł: 574 Dołączył: 23.09.2008 Skąd: wiesz, że tu jestem? Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Tytuł tematu zapewne nie mówi za wiele, więc postaram pokrótce opisać mój mały problem. Otóż za pomocą JS chcę utworzyć krótkie animacje np. poruszających się piłeczek. Problem w tym, że każda akcja (np. ruch, kolizja itp.) musi być gdzieś "składowana" na początku rozsądnym rozwiązaniem wydał mi się JSON :
Niestety tego typu zapis jest mało wydajny: - dla 100 obiektów 10 sekundowa animacja zajmuje grubo ponad 500kb - JS strasznie zamula podczas odczytywania tak składowanych wartości (chociaż nie powinien :/) Stąd moje pytanie czy istnieje jakiś format zapisu, który pozwoli na łatwy odczyt zawartości + minimalną wielkość tworzonego pliku ? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 706 Pomógł: 108 Dołączył: 12.03.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
W najnowszych wersjach FF canvas działa nie najgorzej, w najnowszym Chrome wciąż tragedia (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Dobry dla grafiki, animacje pociągnie tylko i wyłącznie bardzo ubogie.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 24.08.2025 - 10:05 |