![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 80 Pomógł: 1 Dołączył: 22.01.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
mam pewien problem, otóż chciałbym pobrać kilka informacji z pewnego serwera multiplayer, liczbę graczy, maksymalną liczbę graczy czy uptime. Zapoznałem się z funkcjami fsockopen oraz socket_get_status w manualu, jednak nie potrafię za pomocą funkcji socket_get_status wyciągnąć potrzebnych mi informacji. Mógłby mnie ktoś nakierować? // Przeszukałem kilka pierwszych stron Google. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 305 Pomógł: 25 Dołączył: 27.01.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ale że jak, chcesz pobierać dane z zewnętrznego serwera czy swojego? Jeśli swojego to żaden problem, jeśli z obcego to pobierasz kod strony i parsujesz wybierając tylko interesujące Cię fragmenty, później to sobie gdzieś zapisujesz. Jeśli chcesz sprawdzać uptime to cyklicznie przeprowadzasz ten sam test (cron) i wyniki zapisujesz. W ten sposób ze swojej bazy będziesz mógł wyciągnąć max. użytkowników czy inne informacje.
Ten post edytował kilas88 28.09.2011, 02:39:28 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 6.10.2025 - 21:07 |