![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 80 Pomógł: 1 Dołączył: 22.01.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
mam pewien problem, otóż chciałbym pobrać kilka informacji z pewnego serwera multiplayer, liczbę graczy, maksymalną liczbę graczy czy uptime. Zapoznałem się z funkcjami fsockopen oraz socket_get_status w manualu, jednak nie potrafię za pomocą funkcji socket_get_status wyciągnąć potrzebnych mi informacji. Mógłby mnie ktoś nakierować? // Przeszukałem kilka pierwszych stron Google. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 655 Pomógł: 556 Dołączył: 17.03.2009 Skąd: Katowice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Zacznijmy od tego, czy serwer takie coś w ogóle obsłuży.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 6.10.2025 - 15:22 |