![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 298 Pomógł: 447 Dołączył: 16.11.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Na jakiej zasadzie tworzy się mapy izometryczne? Chciałbym coś takiego napisać, jednak nie wiem jaką stworzyć pętlę która obliczy konieczne wartośći do zbudowania takiej mapy. Na początke chce poukładać tzw tiles, standardowo tekstura to 64px szerokości na 32px wysokości czyli normalna wartość dla izometrii.
Nie wiem tylko jak stworzyć prostą mapę np 5x5 pól, czyli 25 obiektów "tiles". Biorąc pod uwagę że obiekty są liczone od 0x0 w obu kierunkach. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 298 Pomógł: 447 Dołączył: 16.11.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
thek od tego mam już napisaną strefę buforową, widzisz tylko to co potrzeba.
eduit, mój błąd, konole podał mi rozwiązanie http://h1.ripway.com/qbasic010/public/isomap/isomap.html jednak u siebie podałem złe wartości, teraz działa. Ten post edytował !*! 23.08.2011, 16:09:57 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 16.10.2025 - 10:25 |