![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 23 Pomógł: 0 Dołączył: 31.07.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam. Chciałbym przy użyciu technologii AJAX ze wsparciem PHP stworzyć grę MMO dla praktycznie nieograniczonej liczby graczy online. Jak wskazuje nazwa tematu, chciałbym, aby była to gra czasu rzeczywistego. Tak, wiem, że latency będzie olbrzymie, ale mi się udawało uzyskiwać przy optymalnych warunkach 50ms, a to bardzo dobry wynik. Nie wiem natomiast, jak dobrze wdrożyć te technologie do projektu. Korzystając z protokołu TCP/IP wystarczyło, aby klient przesyłał dane do serwera, a serwer do każdego z klientów. Tutaj jednak sprawa się komplikuje. Jako-takiego serwera nie ma. Jedyne, co na chwilę obecną potrafię zrobić z użyciem HTTP, to: klient przesyła zapytanie do pliku XML o dane innych klientów, a przy ruchu / jakiejkolwiek akcji, wysyła zapytanie do pliku PHP, plik PHP edytuje plik XML i zwraca ewentualnie "coś tam" do pliku JS. Jak dla mnie edytowanie 300 razy pliku XML na sekundę to głupie rozwiązanie. Ale lepszego wymyślić nie potrafię. Jakieś sugestie?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 23 Pomógł: 0 Dołączył: 31.07.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
O socketach wiem, jednakże po 2 tutorialach nie skumałem, jak to się implementuje. No cóż, będę próbował inaczej...
Pomóżcie mi proszę, bo chciałbym stworzyć grę przeglądarkową. Da radę np. napisać serwer w C++ i klienta w JS? A te APE wygląda na bardzo intuicyjne i ciekawe, szkoda, że przypomina nienawidzone przeze mnie Jquery ;] . Sprawdzę to. Edit: Wow, to wymiata. Dzięki wielkie! Ten post edytował Pental 14.08.2011, 22:18:49 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 5.10.2025 - 21:40 |