![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 Pomógł: 0 Dołączył: 25.09.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Hej,
Do tej pory uczyłam się wszystkiego metodą prób i błędów. Zazwyczaj podczas pracy wiele pomocnych informacji znajdywałam na forach bowiem wiele osób miało te same problemy co ja. Jednak zastanawia mnie jak można zorganizować taki mały "help" w swojej firmie. Miałoby to działac w ten sposób, ze każdy problem jest opisywany oraz rozwiązanie do niego i umieszczany w takim helperze. chciałabym zeby dostęp do niego miał każdy członek zespołu z kazdego komputera. czyli jedna baza i wspólny dostep. Nie wiem czym to najlepiej rozwiazać. W ogóle zastanawiam się jak zoptymalizować również tak procedury prowadzenia projektu by ułuskać jak najwięcej czasu na sprawy firmowe. Zastanawiałam się czy warto skorzystać z audytu jednej z firm typu <SPAM>
Powód edycji: [erix]:
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 Pomógł: 0 Dołączył: 11.08.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
firma <SPAM> fajnie się prezentuje ale jednak popróbowałbym na Twoim miejscu z jakimś project managerem , może jakiś CRM do pracy z klientem no i zapoznaj się z semantyką scrum. myślę, że Ci to w zupełności wystarczy. Aczkolwiek kontakt z tą firmą na pewno rzuci więcej światła na sprawę i może przydać się na kolejne lata :-) zależy ilu masz klientów i jak duży zespół
Powód edycji: [wookieb]:
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 12.10.2025 - 22:02 |