![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 161 Pomógł: 9 Dołączył: 14.07.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Stworzyłem taki formularz do płatności:
Płatność testowa normalnie działa i później zwraca mi odpowiedź o stanie. Ale gdy chcę wykonać prawdziwy przelew otrzymuję od Płatności.pl komunikat : "Przepraszamy, usługa chwilowo niedostępna. Prosimy spróbować później." I nie wiem, czy trzeba coś przestawić w panelu płatności, czy mój formularz jest niekompletny? Wg dokumentacji wydaje się wszystko dobrze. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 161 Pomógł: 9 Dołączył: 14.07.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Rozwiązaniem mojego problemu było to, że klient nie dokonał pełnej aktywacji konta. Mogł wtedy tylko testować usługę. Pełna aktywacja polega na wysłaniu pocztą jakiś dokumentów.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 8.10.2025 - 10:32 |