Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [c++][OpenGL]Obsługa spritów i wyświetlanie fragmenu bitmapy
qba10
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 264
Pomógł: 20
Dołączył: 19.08.2007
Skąd: Bryńsk k. Lidzbarka Welskiego (nie mylić z Warmińskim)

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam
Szukam jakiegoś tutka, kodu, dokumentacji, czegokolwiek w którym wykorzystuje się wyświetlanie textur za pomocą fragmentów bitmap.
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
Theqos
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 49
Pomógł: 8
Dołączył: 5.12.2008

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Która wersja OpenGL? W skrócie musisz każdemu wierzchołkowi przypisać współrzędne tekstury. Poczytaj o UV Mapping.
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 7.10.2025 - 03:57