![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 264 Pomógł: 20 Dołączył: 19.08.2007 Skąd: Bryńsk k. Lidzbarka Welskiego (nie mylić z Warmińskim) Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam
Szukam jakiegoś tutka, kodu, dokumentacji, czegokolwiek w którym wykorzystuje się wyświetlanie textur za pomocą fragmentów bitmap. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 264 Pomógł: 20 Dołączył: 19.08.2007 Skąd: Bryńsk k. Lidzbarka Welskiego (nie mylić z Warmińskim) Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Mam set sprite ( nie wiem czy to tak sie nazywa - mnóstwo textur w jednym pliku graficznym) i po prosotu chce wczytać w danym polu tylko jedną texture. To pozostałość jeszcze po tym jak mapę rysowałem za pomocą SDL a teraz właśnie przerzucam się na rysowanie za pomocą OpenGL - oczywiście mówię o 2Dl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 12.10.2025 - 07:49 |