Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [c++][OpenGL]Obsługa spritów i wyświetlanie fragmenu bitmapy
qba10
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 264
Pomógł: 20
Dołączył: 19.08.2007
Skąd: Bryńsk k. Lidzbarka Welskiego (nie mylić z Warmińskim)

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam
Szukam jakiegoś tutka, kodu, dokumentacji, czegokolwiek w którym wykorzystuje się wyświetlanie textur za pomocą fragmentów bitmap.
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
qba10
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 264
Pomógł: 20
Dołączył: 19.08.2007
Skąd: Bryńsk k. Lidzbarka Welskiego (nie mylić z Warmińskim)

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Mam set sprite ( nie wiem czy to tak sie nazywa - mnóstwo textur w jednym pliku graficznym) i po prosotu chce wczytać w danym polu tylko jedną texture. To pozostałość jeszcze po tym jak mapę rysowałem za pomocą SDL a teraz właśnie przerzucam się na rysowanie za pomocą OpenGL - oczywiście mówię o 2Dl
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 12.10.2025 - 07:49