![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 910 Pomógł: 44 Dołączył: 20.02.2008 Skąd: Łódź Ostrzeżenie: (20%) ![]() ![]() |
Witam. Mam pewną klasę którą wywołuje singleton'em. Singleton tworzy 1 obiekt poprawnie, konstruktor wykonuje się tylko raz, a destruktor niestety tyle razy ile pobieram instancję tej klasy. Jak pobiorę ją 3 razy to destruktor 3 razy się wykona. Wiecie może dlaczego tak jest?
PS. Jeżeli będzie potrzebny kod to zamieszczę ale wydaję mi się, że obejdzie się bez tego (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 910 Pomógł: 44 Dołączył: 20.02.2008 Skąd: Łódź Ostrzeżenie: (20%) ![]() ![]() |
to jest kod. Echo w nim zawarte printuje się tylko raz czyli instancja jest tworzona raz. I jeszcze mam zabezpieczenie przed klonowaniem
Wzasadzie to już rozwiązałem ten problem w inny sposób, a mianowicie zastąpiłem destruktor zwykłą metodą i wywołałem ją na końcu kontrolera, ale nadal mnie zastanawia dlaczego tak się działo |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 3.10.2025 - 14:01 |