![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 124 Pomógł: 1 Dołączył: 13.07.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wie ktoś jak się pozbyć tego automatycznego spamu na skrzynce?
Nie potrzebuję informowania, że nie doszło "tysionc pińcet" wiadomości bo "coś tam". Tym bardziej, że wysyłamy masowo wiadomości do wielu odbiorców, po kilku godzinach tych maili jest kilkanaście tysięcy... Mamy serwer dedykowany w OVH. Domyślam się, że tu chodzi o konfigurację exim ale nie wiem jak to ustawić. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 4 362 Pomógł: 714 Dołączył: 12.02.2009 Skąd: Jak się położę tak leżę :D ![]() |
A to nie lepiej zastosowac filtry wiadomości z przekierowaniem do odpowiednich katalogów? Ustawiasz regułę i koniec (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Wiadomości masz, a i porządek także. Filtr nie będzie zawierał wiele reguł przecież, a porządek od razu się zrobi. Jeśli jeszcze się zaprzęgnie jakiś skrypt, który wyławiać będzie ze zwrotek adresy skopane, to od razu i wysyłka przyspieszy, bo wyeliminujecie martwe. W teorii wszystko co teraz masz, można bez problemu automatyzować. Ustawiasz reguły z przekierowaniem na katalog, potem skryptem odczytujesz choćby poprzez IMAP z niego wiadomości i parsujesz w poszukiwaniu błędnego adresu oraz oznaczasz od razu w bazie jako deady. Można nawet tak, że inkrementuje temu adresowi licznik i wciąż wysyła, ale jeśli licznik przekroczy pewną wartość, to dopiero od tego momentu go wyeliminuje z wysyłki.
Moim zdaniem to lepsze rozwiązanie niż próba uwalania całego ruchu. Ale to moje osobiste zdanie i nie musisz go podzielać. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 9.10.2025 - 14:20 |