Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Mail delivery failed - jak się tego pozbyć?
Walian
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 124
Pomógł: 1
Dołączył: 13.07.2009

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Wie ktoś jak się pozbyć tego automatycznego spamu na skrzynce?
Nie potrzebuję informowania, że nie doszło "tysionc pińcet" wiadomości bo "coś tam".
Tym bardziej, że wysyłamy masowo wiadomości do wielu odbiorców, po kilku godzinach tych maili jest kilkanaście tysięcy...
Mamy serwer dedykowany w OVH. Domyślam się, że tu chodzi o konfigurację exim ale nie wiem jak to ustawić.
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
thek
post
Post #2





Grupa: Moderatorzy
Postów: 4 362
Pomógł: 714
Dołączył: 12.02.2009
Skąd: Jak się położę tak leżę :D




A to nie lepiej zastosowac filtry wiadomości z przekierowaniem do odpowiednich katalogów? Ustawiasz regułę i koniec (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Wiadomości masz, a i porządek także. Filtr nie będzie zawierał wiele reguł przecież, a porządek od razu się zrobi. Jeśli jeszcze się zaprzęgnie jakiś skrypt, który wyławiać będzie ze zwrotek adresy skopane, to od razu i wysyłka przyspieszy, bo wyeliminujecie martwe. W teorii wszystko co teraz masz, można bez problemu automatyzować. Ustawiasz reguły z przekierowaniem na katalog, potem skryptem odczytujesz choćby poprzez IMAP z niego wiadomości i parsujesz w poszukiwaniu błędnego adresu oraz oznaczasz od razu w bazie jako deady. Można nawet tak, że inkrementuje temu adresowi licznik i wciąż wysyła, ale jeśli licznik przekroczy pewną wartość, to dopiero od tego momentu go wyeliminuje z wysyłki.

Moim zdaniem to lepsze rozwiązanie niż próba uwalania całego ruchu. Ale to moje osobiste zdanie i nie musisz go podzielać.
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 9.10.2025 - 14:20