![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 124 Pomógł: 1 Dołączył: 13.07.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wie ktoś jak się pozbyć tego automatycznego spamu na skrzynce?
Nie potrzebuję informowania, że nie doszło "tysionc pińcet" wiadomości bo "coś tam". Tym bardziej, że wysyłamy masowo wiadomości do wielu odbiorców, po kilku godzinach tych maili jest kilkanaście tysięcy... Mamy serwer dedykowany w OVH. Domyślam się, że tu chodzi o konfigurację exim ale nie wiem jak to ustawić. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 124 Pomógł: 1 Dołączył: 13.07.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Słuchaj ja wiem o tym wszystkim, ale sęk w tym, że mamy bazę 300 tyś adresów. Większość z nich nie istnieje, ma za silne filtry, przepełnioną skrzynkę itp. Sęk w tym, że nie mam czasu na odfiltrowanie tych adresów z tabeli bo musiałbym napisać na to jakiś automat odczytujący te wiadomości ze skrzynki i "porządkujący" tabelkę z adresami. A że mam inne sprawy (bardziej priorytetowe) do zrobienia w pracy to po prostu tego nie robię, chcę jedynie sprawić, żeby serwer pocztowy się odczepił z łaski swojej. Jak będe te maile potrzebował to je przywrócę. Była już kiedyś sytuacja, że wszedłem w skrzynkę odbiorczą, ujrzałem informację, że jest ponad 80 tyś nieprzeczytanych wiadomości - przecie nie będe tego odczytywał pojedyńczo i poprawiał w bazie...
Dodam, że mamy na razie 300 tyś adresów. Wkrótce będzie tego w cholerę więcej... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 7.10.2025 - 08:29 |