![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 124 Pomógł: 1 Dołączył: 13.07.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wie ktoś jak się pozbyć tego automatycznego spamu na skrzynce?
Nie potrzebuję informowania, że nie doszło "tysionc pińcet" wiadomości bo "coś tam". Tym bardziej, że wysyłamy masowo wiadomości do wielu odbiorców, po kilku godzinach tych maili jest kilkanaście tysięcy... Mamy serwer dedykowany w OVH. Domyślam się, że tu chodzi o konfigurację exim ale nie wiem jak to ustawić. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 124 Pomógł: 1 Dołączył: 13.07.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Niestety to nie do końca rozwiąże sprawę.
W Direct Admin-ie jest taka opcja w ustawieniach filtru antyspamowego poczty: Kod Action for filter matches: * Drop Email * Send to spambox Na razie mamy ustawioną opcję drugą - na wszelki wypadek, gdyby okazało się, że ktoś do nas wysłał jakąś wiadomość, ale nie doszła na skrzynkę odbiorczą bo zawierała słowa, które zostały potraktowane przez filtr. Wtedy możemy sobie zajrzeć w spam i odczytać. Jeśli w tym momencie przyblokuję te wiadomości "Mail delivery failed" i podobne - chyba nietrudno zgadnąć co się stanie... Dlatego nie chcę leczyć - chcę zapobiec - całkowicie wyłączyć wysyłanie tych zwrotnych wiadomości (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 3.10.2025 - 00:40 |