![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 10 Pomógł: 0 Dołączył: 6.04.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Czy ma ktoś pomysł jak zmniejszyć zużycie pamięci przy obróbce plików graficznych o dużych rozmiarach. Pracuję na Symfony. Sprawa wygląda tak:
hosting - wykupiony czyli nie za wiele zdziałam więc odpowiedzi ze zmianami w plikach konfiguracyjnych czy dogrywaniu bibliotek odpadają. memory_limit - mogę ustawić ale z hamulcem na 64MB sfImageMagickAdapter - Nie da rady. Gdyby znalazł się ochotnik który poda zależności parametrów obrazu od zużywanej wtedy pamięci byłbym wdzięczny. Obecnie przy tym ograniczeniu mogę spokojnie ładować zdjęcia <2Mpx no ale wiadomo jak to bywa z fotografami, że zdjęcia mają powyżej 10Mpx. I tu się pojawia problem bo pamięci nie starczy. Są na to jakieś skuteczne sposoby? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 71 Pomógł: 5 Dołączył: 26.01.2011 Ostrzeżenie: (40%) ![]() ![]() |
Gdyby znalazł się ochotnik który poda zależności parametrów obrazu od zużywanej wtedy pamięci byłbym wdzięczny. szerokosc * wysokosc * 3 = rozmiar w bajtach na sama bitmape (ew. *4 jesli jeszcze kanal alfa) - wiec sobie policz. A do tego np. drugie tyle na jakis bufor roboczy i wychodzi ze na 64MB nie pociagniesz za bardzo. zmien hosting na cos z wiekszym memory limitem (albo vps) Ten post edytował NEO.pl 7.04.2011, 10:21:53 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 6.10.2025 - 04:28 |