![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 119 Pomógł: 0 Dołączył: 19.01.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Tak się zawsze zastanawiałem, jak sobie radzicie z przekierowaniami w PHP np po logowaniu.
Jak wiadomo istnieje funkcja header, no ale jeżeli przed tą funkcją został już wysłany jakiś tekst etc. to wypluje błąd w stylu already sent Przez to nie zawsze da się użyć header, ale wtedy z pomocą idzie funkcja ob_start(); która to bufferuje odpowiednio, ale czy to rozwiązanie jest bezpieczne i prawidłowe ? Spotkałem się także z echo i odpowiednim meta tagiem, ale to z kolei nie jest wg standardów W3C ponieważ meta tagi powinny być w sekcji head. Jak wy sobie z tym radzicie, jak to robić, aby to działało i było poprawne. Ten post edytował Reptile ReX 17.03.2011, 04:02:56 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 4 362 Pomógł: 714 Dołączył: 12.02.2009 Skąd: Jak się położę tak leżę :D ![]() |
cudny... Odeszły jedynie dla nowych programistów. Ale i tak z czasem będziesz musiał pracować z serwisami strukturalnymi (choćby po to by takowy na obiektowy klientowi przepisać). Nie mówiąc o tym, że im mniej obiektówki, tym kod szybszy i czasem jest to powodem, by kod napisać jako porządny strukturalny. Odrzucanie kodu strukturalnego tylko dlatego, że "nie jest trendy" jest równie mądre co eutanazja "bo ktoś jest już stary". Zastanów się przy okazji czemu sterowniki i jądra systemów nie są pisane w językach nowoczesnych, ale Assemblerze czy C.
A co do tematu, to radzę autorowi poważnie przemyśleć strukturę strony i kod. Jak wspomniał wookieb, logika cała powinna się wykonać przed wysłaniem choćby bita informacji do przeglądarki. Jeśli już jest się zmuszonym, to powinno to być buforowane i dopiero po wykonaniu całej logiki wysłane. Unika sie wtedy właśnie błędów o jakich wspomina autor tematu. Poza tym przeplatany kod "czyta się" strasznie. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 387 Pomógł: 66 Dołączył: 31.03.2005 Skąd: Kielce Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie mówiąc o tym, że im mniej obiektówki, tym kod szybszy Nigdy w życiu się z tym nie zgodzę, jeśli chodzi o zaczytywanie klas kiedy są one porządnie zrobione to jeśli trzepniesz sobie jakiegoś dobrego autoloadera albo używasz jakiegoś frameworka to masz tylko ten kod co cię interesuje, a nie setki linijek niepotrzebnych struktur. Zastanów się przy okazji czemu sterowniki i jądra systemów nie są pisane w językach nowoczesnych, ale Assemblerze czy C. Bo są bliższe procesorowi, co sprawia że działają szybciej - to nic nie ma wspólnego ze strukturami ! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 4.10.2025 - 06:34 |