![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 87 Pomógł: 1 Dołączył: 2.12.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
witać,
mam klasę w JS która zajmuje sie animowanie obiektow, przesuwają je w prawo aż do granicy diva, później odpalana jest metoda do przesuwania w lewo az do granicy diva i wtedy znowu w lewo w prawo w lewo w prawo... dla jednego obiektu wszystko jest ok, wymierzone co do piksela, natomiast gdy dodam kolejne obiekty cos sie dzieje, kazdy zachowuje sie inaczej (kazdy nastepny obiekt ma wieksze odchylenie od granic), czy to jest blad klasy czy poprostu nie tedy droga czy jak? calosc tutaj: http://www.rytroman.za.pl/maping/fish/fish.html z góry dziękuje za pomoc (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 87 Pomógł: 1 Dołączył: 2.12.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
wartosc poczatkowo przypisuje losowo z przedzialu 0-150, dalej poruszam sie co 50px a gdy jestem blizej jak 50px od krawedzi to ruch wykonywany jest do krawedzi, dla jednego obiektu wszystko dziala idealnie...
w tych fragmentach raczej nie ma nic sknocone, warunki sa proste, obliczenia niewielkie - wszystko dziala dla jednego obiektu.... nie jest dobrze... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 12.10.2025 - 03:15 |