![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 96 Pomógł: 7 Dołączył: 24.01.2006 Skąd: lublin/wawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A moze ktos z forumowiczów grał kiedyś w quake2 via net i chciałby odświeżyć swoje dobre wspomnienia? jeśli ktoś nie miał tej przyjemności to jestem też w stanie z wszystkim pomóc i pokazac q2 od strony, z której nikt poza aktualnymi graczami go nie widzi
![]() hm hm hm ? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 200 Pomógł: 40 Dołączył: 26.08.2009 Skąd: Kobiernice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
a dla mnie o Q3 ..... (ze względu na quake live)
Ten post edytował Armstrong 19.01.2011, 20:13:24 -------------------- // NOPE
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Moderatorzy Postów: 4 069 Pomógł: 497 Dołączył: 11.05.2007 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 96 Pomógł: 7 Dołączył: 24.01.2006 Skąd: lublin/wawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jaki masz nick ? ![]() Btw. czemu w tym temacie jest tylko o tdm? Żaden z was nie gra w ca i ctf ? A co do grafiki to nie ma co gadać bo w ql i tak się daje r_picmip 16 ![]() hmm... temat: "a moze quake2?"... pewnie dlatego ;] w q2 nie ma ca, a co do ctf to poruszyles bardzo ciekawa kwestia, bo w q2 mamy wlasny projekt zjednoczenia ctf z tdm na mapach dmowych czyli q2dm1-dm8. Prace nad nim trwaja i sa juz na samym ukonczeniu, bo mamy grywalna wersja moda z orzygotowanymi juz mapami... i co ciekawe, powiem Ci ze wyglada to zajebiaszczo, cos czego brakowalo w q2 jako alternatywa dla tdm i ctf ![]() no wlasnie wielu graczy stosuje gl_picmip rowniez w q2, a co do ql to zalezy kto jaki gameplay preferuje... q3 oriented or q2 ![]() prosilbym jednak by zachowac kierunek tematu czyli q2 ! ![]() Ten post edytował dem 20.01.2011, 19:41:16 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 16:59 |