![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 96 Pomógł: 7 Dołączył: 24.01.2006 Skąd: lublin/wawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A moze ktos z forumowiczów grał kiedyś w quake2 via net i chciałby odświeżyć swoje dobre wspomnienia? jeśli ktoś nie miał tej przyjemności to jestem też w stanie z wszystkim pomóc i pokazac q2 od strony, z której nikt poza aktualnymi graczami go nie widzi (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)
hm hm hm ? |
|
|
![]() |
![]() ![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 96 Pomógł: 7 Dołączył: 24.01.2006 Skąd: lublin/wawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
możesz rozwinąć? "wymagajaca bardzo duzo grania druzynowego jesli mowimy o np trybie TDM " co jest w tym wyjątkowego?(Wiem nigdzie tego nie napisałeś) Każda gra teamowa wymaga gry drużynowej a nie zarobku tylko dla siebie, choćby taki cs. Niezgrana drużyna = wtopa. Oprócz frag movie możesz czymś jeszcze zachęcić może się skusze spróbować. Ale póki co niczym to do mnie nie przemawia ot zwykły Q3 z gorszą grafiką. Hmmm, zastanawiałem się co Ci napisać... przedewszystmin musze się przyznać, że nie grałem w dużo w qw czy q3, bo dawna jestem związany z q2. Ale postaram się najlepiej jak potrafie przedstawić troche informacji dlaczego uważam, że TDM jest bardzo wymagający Podczas grania w q2 wygrywa ten team, który lepiej z sobą współpracuje, tzn:
Bronie - kontrola czasu, delegacje broni i amunicji
Niektóre pozycje, na których uzywa sie rakietnicy (winda na q2dm2 prowadzaca do najmocniejszego pancerza RA) do obrony windy nie ma rakiet w zasięgu danego gracza. Dlatego np. bardzo ważne jest transportowanie itemów z punktu a do punktu b, by mieć kontrolę na konkretnej pozycji. Nie mozna sobie pozwolic na porzucanie pozycji żeby zdobyć amunicję bo w tym czasie 4 innych graczy może przejąć naszą kluczową pozycję, a odbijanie nie jest wcale takie łatwe... Powerupy - np quad demage na 4 z 8 podstawowych map (grane w Polskiej lidze) znajduje się quad, na 1 pent (niesmiertelnosc), a na 1 powershield. Aby dostać się do tych powerupów przeważnie prowadzą rózne drogi, przechodzące przez różne pozycje. Powerupy pojawiają się co 60s więc zależnie od mapy przydzielani są gracze do grania tych itemów i dbania o to, żeby przeciwnik ich nie zdobył. Na niektórych mapach, niejednokrotnie dochodzi do krótkotrwałych przetasowań w obowiązkach (jak np w przypadku penta na q2dm3), bo jeden gracz musi porzucić swoją pozycję by zebrać powerupa. Dlatego własnie układa się odpowiednie taktyki działania i gra się ligi z teamspeak'iem zgranie w czasie i zaufanie do teamu Aby odbić niektóre pozycje w krytycznych sytuacjach gdy tracimy kontrolę nad mapą potrzeba całego teamu. I tu własnie kłania się zgranie w czasie, bo aby np odbić wodę na mapie q2dm1, trzeba wpaść całą zgrają z różnych wyjść (na wode) i zaskoczyć gracza z przeciwnej druzyny. Gdy sprobujemy podobnej sztuki w pojedynke, to nasze szanse prawie równe 0. Ja np. by nauczyć swój klan zgrania w czasie, niejednokrotnie robiłem treningi (vs inni nie zrzeszeni gracze) na zasadzie, że na moją komendę przenosimy się na daną pozycję i staramy się ją utrzymać jak najdłużej aż znów będzie trzeba sie przemieścić gdzie indziej. Metody cwiczenia sa rozne, ale ja i moj klan rok temu skonczylismy jako wicemistrzowie polski 1 ligi. opowiadam o tych taktykach i opowiadam to pozwol, że rzuce dwa linki z taktykami mojego autorstwa Dodatkowo, możesz rzucić okiem na http://quake2.info/dlaczego-tdm-w-q2-jest-wyjatkowy/ chociaż z perspektywy czasu uważam, ze ten art nie wyczerpuje tematu nawet w połowie i słabo podkreśla klimat tdm w q2. Podsumowując
Na koniec na zachęte dorzuce, że aktualne ligi (duelowe tez, bo tez gra sie duele w q2) są sponsorowane. Moze nie sa to kokosy, ale mozna wygrać fajny sprzet, sluchawki, myszki, a w niektórych ligach (np jump) gra toczy sie o troche kasy. Aktualnie wlasnie rusza turniej jumpa z 300 euro jako nagroda dla najlepszego jumpera... Myślę, że każdy byłby w stanie odnaleźć coś ciekawego dla siebie... acha, wpsomniales ze q2 ma slaba grafike... nic nie stoi na przeszkodzie żeby ją podrasować odpowiednim klientem współgrający z antycheatem (notabene mamy świetne zabezpieczenia przed cheatami oraz np. system NoFake, który eleminuje anonimowosc i chamstwo z serverow -1 nick = 1 gracz = 1 konto. ofc NF nie jest na wszystkich serwerach). Jak nie klientem z lepszymi efektami to lepszej jakości modelami czy texturami. Q2 możesz bardzo łatwo i bardzo szybko dopasować do własnych preferencji... łoj, przeczytalem to, wyszlo duzo, a nadal to nie jest obraz q2 jaki ja mam w glowie... kurde, ciezko mi tak opowiadac bez przygotowania i na szybko (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) ogolnie zachecam do sprobowania swoich sil, chociaz jest ciezko na pcozatku ogarnac cfg,bindy i inne, to potem juz poczuciu smaku tdm w fajnej ekipie pozostaje czysty fun (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) a granie w lidze to juz w ogole frajda (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) na koniec tez moj art, ale tez nie wyczerpujacy tematu, bo tez pisalem go na predce (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) http://quake2.info/dlaczego-tdm-w-q2-jest-wyjatkowy/ @fiszol, w tytule i opisie masz napisane ze audio podmienione bo google zablokowal org soundtrack ;] Ten post edytował dem 20.01.2011, 17:19:20 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 15.09.2025 - 09:15 |