![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 162 Pomógł: 12 Dołączył: 20.12.2009 Skąd: Siedlce Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Chciałbym wam zaprezentować moją grę via WWW - Need For Drift
Proszę o ocenę wyglądu i zabezpieczeń jak i ocenę pomysłu (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg) Kod gry jest w 60% napisany obiektowo (jądro, sterownik DB, tpl) ale są niestety elementy strukturalne (moduły) Jeżeli ma ktoś jakiś pomysł odnośnie wyglądu prosiłbym od razu o wskazówkę jak to zrobić, ponieważ w CSS jestem trochę kiepski. Konta testowe: Login: test1 | test2 Hasło: test123 | 654321 Serwer: 1 | 1 P.S. Wiem, że nie da się zalogować przy wyłączonym JS ! Naprawię to w wolnym czasie. P.S.2 Jekby ktoś się pytał dlaczego tak mało graczy, to piszę, że zmieniła się mechanika gry (mniej gotówki za wyścig itp.) więc musiałem usunąć wszystkie konta, chociaż będzie można pobrać specjalny bonus. EDIT: Strona generuje się szybko! (time<0.2) Można to sprawdzić w lewym górnym rogu naciskając klawisz "`" lub "~" Chciałbym się dowiedzieć jaka jest wasza opinia odnośnie systemu poczty w grze. Widok poczty (standard <->dymki) Można zmieniać w ustawieniach EDIT2: Denerwujący preloader (jak i chat) można wyłączyć w ustawieniach. Ten post edytował foxbond 2.01.2011, 20:06:42 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 220 Pomógł: 10 Dołączył: 23.08.2005 Skąd: Łódź Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Strona generuje się szybko! (time<0.2) Chyba nie (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Cytat Generating time: 1.55264401436s Cytat SQL queries: 8 Jedna osoba zalogowana i aż 8 zapytań? Aż się boje pomyśleć ile byłoby ich, gdyby grało 100 osób (czego oczywiście życzę (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ). Tak się tylko zastanawiam co pobiera te 8 zapytań skoro na stronie głównej (po zalogowaniu i odświeżeniu (za pierwszym razem zrozumiałbym)) nie masz żadnych dynamicznych danych? A nawet jakbyś miał to pokusiłbym się o żądanie za pomocą AJAX w celu ich pobrania. Powiedz mi jedną rzecz. Masz załączoną bibliotekę jQuery, to po co odwołujesz się do elementów za pomocą: Kod document.getElementById(item) document.onkeydown d.style.display = "block"; To jest dosyć ciekawe: Kod var Q = jQuery; Mógłbyś mi wytłumaczyć w jakim celu to jest? Widzę, że trochę liznąłeś HTMLa i usłyszałeś gdzieś, że tabelki są bee i powinno się stosować DIV i inne, ale nie do końca wiesz jak to stosować. Przykład: Po co stosować tabelkę, aby wyświetlić tekst obok obrazka? Radzę zapoznać się z parametrami hspace, vspace w tagu IMG. Kod gry jest w 60% napisany obiektowo (jądro, sterownik DB, tpl) Cytat Classes loaded: 5 Bardzo ciekawe. Obiektowo masz na myśli, że jest klasa obsługująca sobie połączenia z bazą, jest klasa do includowania szablonu i wszystkie klasy razem includujesz do jednego pliku? Jeżeli ta liczba "5" nie kłamie, tzn jeżeli faktycznie ładuje się 5 klas to sorry, ale obiektowo to raczej nie jest, tylko tak jak napisałem linijkę wyżej. BTW. Używanie nazw marek i modeli bez pisemnej zgody ich właścicieli jest zakazane w tym kraju (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Ten post edytował vtuner 2.01.2011, 21:06:35 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 6.10.2025 - 23:35 |