Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [JavaScript] Zapisywanie zmiennych globalnych przy...
_Martin_
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 352
Pomógł: 9
Dołączył: 16.09.2005
Skąd: Rybnik

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam

Od niedawna tułam się z pewnym problemem
Teraz go opiszę.

Jak zrobić aby zmienna, stała się globalną, to znaczy funkcja tworzy tak jak by div'a przypisuje mu id i przypisuje zmiennej numer id
"var pozycja = 21". Teraz wywołuje kolejną funkcje i pobieram numer id ze zmiennej i spr czy się nie powtórzyła.
I tutaj jest problem bo jak dam zmienną globalną pozycja = 21 to przy stworzeniu kolejnego diva zmienna "pozycja" zmienia swoją liczbe.


Teraz pytanie
1. Jak zrobić wiele zmiennych tworząc je przez funkcje do odpowiedniego celu
2. Jak zrobić im wszystkim globala żebym mógł np za 15 sekund spr czy numer się nie powtórzył albo nie został usunięty?
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
_Martin_
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 352
Pomógł: 9
Dołączył: 16.09.2005
Skąd: Rybnik

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Nie mam po drodze zmiennych z tą samą nazwą, chodzi o wyświetlanie obrazka on się porusza aż nie skończy animować czyli div nie przestanie się ruszać i po uruchomieniu funkcji moveAnime(1); gdzie 1 to id div'a który ma się poruszyć, i jeśli nie skończy swojej animacji powtarza ją jeśli zaś skonczy if wybiera koniec i chce wrzucić tam właśnie zmienna np: var endAnimeUnit == true;

Ma to zapobiec odnawianiu animacji. jesli false znaczy wywala return; jeśli true, animuje go ponownie. tylko pobiera z bazy mysql za pomocą ajax'a co sekunde informacje po czym puki nie skończy się animować nie uruchamia go ponownie. O to się rozchodzi dogłębnie (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Dodam taki przykład:

[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext
  1. function moveToAnim(unit, callback, cx, cy){
  2. if(endAnimUnit.unit == undefined){endAnimUnit.unit = null;}
  3. //alert(endAnimUnit.unit);
  4. if(endAnimUnit.unit == false) return alert('Przerywam');
  5. endAnimUnit.unit = false;
  6. //alert(endAnimUnit.unit);
  7.  
  8. W Funkcji kończącej jest zmiana endAnimUnit.unit, na true, lecz jak uruchamiam ponownie to pozostałe również mają false a nie już true, może źle zaadresowałem endAnimUnit.unit i nie ma w niej danych...
  9. }
[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext


Ten post edytował _Martin_ 7.12.2010, 23:14:13
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 3.10.2025 - 19:21