![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 48 Pomógł: 2 Dołączył: 2.10.2010 Skąd: Piotrków Trybunalski Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Mam takie pytanie a konkretnie co będzie szybciej i lepiej działać.
Chcę zrobić grę no ale mniejsza z tym chodzi mi o to, co będzie szybciej i lepiej działać czy gdybym zrobił dane użytkownika o jego wiosce(poziomy budynków ilość surowców itd.) i o Bohaterze (poziom bohatera, zbroja itd, itemy z backpacku i invenotry, i jego umiejętności itd.) w pliku xml to będzie lepiej i szybciej działać niż jakbym trzymał to w bazie danych i za każdym razem wysyłał zapytanie do bazy (IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif) Przy odpowiedzi proszę wziąść pod uwagę to że z takowego skryptu mogło by korzystać jednocześnie nawet kilka tysięcy lub nawet więcej ludzi. Te liczby korzystanych z tego użytkowników są czysto teoretyczne chodziło mi o to żeby mi server się nie zawiesił albo nie zamulił jakoś bardzo jak duża liczba graczy będzie w jednym czasie odwoływać się po te dane. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 48 Pomógł: 2 Dołączył: 2.10.2010 Skąd: Piotrków Trybunalski Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Widzisz bo nie napisałem dokładnie chodzi o to że ja będę chciał zrobić coś takiego że gość będzie przeciągać itemy z np. backpacka i zakładać na bohatera i żeby to jakoś długo nie trwało a jak będzie w bazie danych kilka milionów rekordów to może troche potrwać prawda ?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 655 Pomógł: 556 Dołączył: 17.03.2009 Skąd: Katowice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Widzisz bo nie napisałem dokładnie chodzi o to że ja będę chciał zrobić coś takiego że gość będzie przeciągać itemy z np. backpacka i zakładać na bohatera i żeby to jakoś długo nie trwało a jak będzie w bazie danych kilka milionów rekordów to może troche potrwać prawda ? Dobrze zaprojektowana baza z indeksami i będzie latało szybciej niż xml, który musisz parsować za każdym razem. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 6.10.2025 - 06:20 |